پیروزی انقلاب اسلامی جشن بزرگ ملت ایران است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان گفت: پیروزی انقلاب اسلامی جشن بزرگ ملت ایران است که هر ساله در ایام دهه فجر گرامیداشته می شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛محمد سلیمانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان صبح امروز در جلسه کمیته ایثارگران دهه فجر که با حضور ادارات مختلف استان برگزار شد، با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی و تلاش ایثار و رزمندگان در راستای به ثمر نشستن این انقلاب گفت: انقلاب اسلامی در راستای قیام امام حسین(ع) انجام گرفت و همانگونه که امام حسین(ع) برای امر به معروف قیام کرد امام راحل نیز با همین انگیزه قیام کردند.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی جشن بزرگ ملت ایران است که هر ساله در ایام دهه فجر گرامیداشته می‌شود چرا که با همراهی مردم ایران و رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران به ثمر نشست.

 وی افزود: شهدا فجرآفرینان اصلی انقلاب اسلامی هستند و آنان بودند که شکنجه و زندان را به جان خریدند و در راه دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی جان خود را فدا کردند.

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان یادآور شد: امروز شهدا حق بزرگی به همه ما دارند و باید یاد و خاطر این بزرگواران گرامیداشته شود و رشادت‌های آنها نیز به نسل جوان معرفی شود.

 سلیمانی با اشاره به برنامه‌های کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر بیان کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا در ایام دهه فجر توسط ادارات مختلف باید تحت عنوان کنگره 5400 شهید استان برگزار شود تا گامی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کردستان باشد.

 وی اضافه کرد: نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس استان با محوریت مدارس شاهد، دیداز از خانواده شهدا، دیدار با رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس و برگزاری همایش بزرگ ایثارگران در پردیس سینما بهمن سنندج از جمله برنامه‌های دهه فجر توسط کمیته ایثارگران استان در سالجاری خواهد بود.

 وی در پایان خواستار همکاری و همراهی همه دستگاهها و ادارات عضو کمیته ایثارگران استان و ستاد دهه فجر در برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های دهه فجر امسال شد و گفت: همه باید به ساحت مقدس رزمندگان، ایثارگران و شهدا ادای دین کنیم.

انتهای پیام/ د م

شهدا فجرآفرینان اصلی انقلاب اسلامی هستند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.