بررسی طرح های مطالعاتی گردشگری در منطقه آزاد ماکو

۳ طرح مطالعاتی گردشگری در منطقه آزاد ماکو مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛   حسین فروزان مدیرعامل و رئیس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد ماکو در جلسه بررسی طرح های مطالعاتی گردشگری که با حضور مدیرعامل و رئیس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد ماکو ،‌ مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ، مدیرکل جهاد کشاورزی و نماینده اداره کل محیط زیست  برگزار شد ،ضمن قدردانی از حضور مدعوین در این جلسه بر لزوم اجرای این سه طرح مطالعاتی در بخش گردشگری تاکید کرده و اجرای این پروژه ها را گامی مهم در توسعه اقتصادی منطقه آزاد ماکو عنوان نمود.

جلیل جباری مدیرکل میراث فرهنگی ،‌ صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی نیز با اشاره به اینکه این اداره کل از طرح های مطالعاتی در بخش گردشگری حمایت می کند گفت : هدف از حمایت از سرمایه گذاران بخش گردشگری رونق بخشیدن به اقتصاد منطقه و ایجاد اشتغال برای جوانان می باشد .

وی تصریح کرد : مطمئناً طرح های ارائه شده در صورت اجرا  از میزان افراد بیکار کاسته و با ایجاد اشتغال بر درآمدزایی در منطقه تاثیر مستقیم خواهد داشت.

جباری تاکید کرد : بایستی تمامی طرح های ارائه شده منطبق با اصول و قوانین مربوطه بوده و از انجام غیر اصولی پروژه ها اجتناب کرد تا در آینده سرمایه گذاران دچار مشکلات آتی نشوند .

لازم به ذکر است در این جلسه سه طرح مطالعاتی گردشگری در قره خاچ ، رِند و گجوت منطقه آزاد ماکو پیشنهاد شد که مقرر گردید مشاوران طرح های مذکور یک نسخه از فایل طرح ها را برای بررسی بیشتر به حاضرین جلسه ارائه نمایند تا در جلسه آتی از نظرات کارشناسی دستگاه ها برای پیشبرد طرح ها استفاده گردد.

انتهای پیام/م

طرح های مطالعاتی گردشگری در منطقه آزاد ماکو بررسی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.