پیگیری فلز های نفتی از راه های قضایی

سرپرست مدیریت سلامت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت خوزستان گفت: اگر در خصوص بحث قضایی و طرح شکایت از مجموعه نفت تصمی‌گیری شود، مرکز بهداشت استان نقش خود را ایفا می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهاد صفدری، سرپرست مدیریت سلامت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت خوزستان بیان داشت: با وجود این که حوزه نفت در بخش‌های مختلف حوزه سلامت را پشتیبانی کرده ولی در بحث فلرهای نفتی به نتیجه قاطعی نرسیده‌ایم و پیگیری قضایی را در خصوص فلرهای نفتی شرق اهواز فعال داریم.

وی اظهار کرد: بحث فلرهای نفتی جدای از بحث کمیته آلودگی هوا در شورای سلامت خوزستان نیز چند مصوبه جدی داشته و با تأکیدات استاندار خوزستان قرار شده که طرح آماک و طرح‌های دیگر تعیین تکلیف شوند.

سرپرست مدیریت سلامت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت خوزستان افزود: همچنین در جلسه چند ماه پیش در معاونت عمرانی استانداری خوزستان راهکارهایی در خصوص فلرهای نفتی ارائه شد و قرار بود که بحث قضایی و قانونی دنبال شود.

صفدری ادامه داد: در صورت لزوم اگر در خصوص بحث قضایی و طرح شکایت از مجموعه نفت تصمی‌گیری شود، مرکز بهداشت خوزستان نقش خود را در این راستا ایفا می‌کند.

انتهای پیام/م

فعال بودن پیگیری قضایی فلرهای نفتی شرق اهواز  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.