مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برگزاری ۳۶۰ برنامه شاخص فرهنگی به مناسبت دهه فجر در همدان خبر داد.

برگزاری ۳۶۰ برنامه شاخص فرهنگی به‌مناسبت دهه فجر در همدان به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  فاضل عبادی،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت دهه فجر برنامه‌های شاخصی در حوزه فرهنگ و هنر استان، توسط تشکل‌ها، کانون‌ها و انجمن‌ها برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره‌های شاخص در بهمن ماه را در برنامه‌ریزی‌های فرهنگی استان داریم، بیان کرد: جشنواره جایزه ادبی استان همدان، جشنواره موسیقی استان و نمایشگاه هنرهای تجسمی فجر از جمله برنامه‌هایی هستند که در طول بهمن‌ماه در استان پیش‌بینی شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان عنوان کرد: با توجه به همزمان بودن دهه فجر با ایام فاطمیه برنامه‌ریزی برای برگزاری جشنواره‌ها و برنامه‌های مختلف به گونه‌ای بوده که برنامه‌هایی اثرگذار و مردمی برگزار شود.

وی ابراز کرد: بیستمین جشنواره موسیقی با همکاری انجمن موسیقی همدان، در راستای شناسایی و رشد استعدادهای خلاق و پاسداشت موسیقی ناب ایرانی، سوم و چهارم بهمن ماه در ملایر برگزار می‌شود.

عبادی با بیان اینکه امسال شهرستان بهار میزبان برگزاری جایزه ادبی استان همدان است، افزود: این برنامه نهم بهمن ماه در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری آیت‌الله بهاری برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه امسال 360 برنامه شاخص توسط کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، موسسات قرآنی و انجمن‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای برای ایام دهه فجر در نظر گرفته شده است گفت: این برنامه‌ها در6 حوزه فرهنگی و ادبی، هنری، قرآنی و دینی، نمایشگاه، جشنواره و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد است.

انتهای پیام/خ

مناسبت دهه فجر در همدان  ۳۶۰ برنامه شاخص فرهنگی برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.