نتیجه یک پژوهش: ترامپ در حد یک کودک ۸ ساله صحبت می‌کند!

تحلیلگران «فکت بیس» با بررسی سخنرانی‌های دونالد ترامپ دریافتند مهارت‌های گفتاری و زبانی او در حد یک کودک ۸ ساله است!

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ ایندیپندنت نوشت: شاید دونالد ترامپ در توییتر خود را نابغه بخواند، اما از سخنرانی های شفاهی وی اینطور برنمی آید.

تحلیلگران پایگاه داده «فکت بیس» با بررسی 30 هزار واژه نخستی که ترامپ از زمان ورود به کاخ سفید بیان کرده است، دریافتند سخنرانی های وی از لحاظ واژگان و ساختارهای زبانی در مقایسه با رئیس جمهوران پیشین آمریکا «بیش از حد ساده و از تنوع کمی برخوردار است.»

یافته های این تحلیل با بررسی مصاحبه ها، سخنرانی ها و کنفرانس های مطبوعاتی ترامپ و مقایسه آن با دیگر رئیس جمهوران آمریکا از سال 1929 تاکنون به دست آمده است. تحلیلگران «فکت بیس» اظهارات و سخنرانی های 15 رئیس جمهور پیشین آمریکا (به استثنای سخنرانی های از پیش آماده شده) را به منظور مقایسه مهارت های گفتاری آنها مورد بررسی قرار دادند.

تحلیلگران یافته های خود را در 8 بخش مختلف از نظر واژگان، پیچیدگی، تنوع و سطح درک مطلب مورد بررسی قرار دادند. در تمامی این بررسی ها، دونالد ترامپ پایین ترین سطح را نسبت به رئیس جمهوران پیشین آمریکا به خود اختصاص داد.

ترامپ در اظهارات خود کمتر از واژگان متنوع استفاده می کند و بیشتر تمایل دارد واژگان ساده یک بخشی را به کار ببرد. در واقع، تحلیلگران با بررسی سخنرانی های ترامپ دریافتند وی در انتخاب واژگان و کاربرد ساختارهای زبانی در حد یک کودک 8 ساله است!

مدیرعامل پایگاه داده «فکت بیس» در این خصوص اظهار کرد: «با هر مقیاسی که اظهارات و سخنان ترامپ را بررسی کنیم، درمی یابیم مهارت های گفتاری وی در مقایسه با 14 رئیس جمهور پیش از خود بسیار پایین تر است.»

این در حالی است که این روزها با انتشار کتاب «آتش و خشم» مایکل وولف در خصوص دوران ریاست جمهوری ترامپ، بحث سلامت روانی رئیس جمهور آمریکا نیز به شدت داغ است.

 

انتهای پیام/

مهارت گفتاری ترامپ در حد کودکی 8 ساله است!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۰:۲۸ ۲۰ دی ۱۳۹۶
هرچی هست فعلا که دنیا رو به نابود کرده
آخرین اخبار