اپل برای ساخت اجزای Face ID با LG Innotek قرارداد امضا می‌کند

پیش بینی می شود که اپل برای همه آیفون های خود در سال 2018 قابلیت تشخیص چهره را اضافه کند، قرار داد با LG Innotek نیز احتمالا در همین راستاست.

//

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اپل برای ساخت برخی اجزای تشخیص چهره با LG Innotek قرار داد امضا می کند. انتظار می رود هر سه مدل 2018 آیفون و نسخه های آیپد 2018 شامل شناسه Face ID باشند. بر اساس گزارشی از کره، اپل برای اضافه کردن این قابلیت به نسل جدید گوشی‌های هوشمند خود و تبلت‌های خوش ساختش قراردادی را با شرکت LG Innotek امضا کرده است تا برخی از اجزای مورد نیاز برای Face ID را ارائه دهد. به طور تخصصی ما درباره ماژول های حسگر 3D صحبت می‌کنیم که به تصویربرداری از حالت 3 بعدی چهره کمک می کند.

در حال حاضر اپل تجربه یکسال تولید دوربین TrueDepth را دارد و طبیعتا امسال باید برای مجهز کردن گوشی ها به این قابلیت راحت تر از سال قبل باشد. این شرکت سال قبل برای تولید آیفون ایکس مشکلاتی داشت که از جمله آن مشکلات تاخیر در تحویل این گوشی هوشمند بود. به نظر می رسد قرارداد بستن اپل با شرکت‌های مختلف برای جلوگیری از مشکلات ایجاد شده از جمله تاخیر در تحویل است.

احتمالا فناوری TrueDepth فقط در دوربین جلو قرار خواهد گرفت. لبته باید منتظر ماند تا زمانی که آیفون های سال 2018 معرفی شوند.

انتهای پیام/

 قرارداد اپل و LG Innotek

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار