کشف هروئین از یک قاچاقچی در رزن

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان از کشف مواد مخدر هروئین داخل معده یک قاچاقچی در رزن خبر داد.

کشف هروئین ازیک قاچاقچی در رزن به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سرهنگ هادی قزوینه، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان  با اشاره به اینکه ماموران مبارزه با مواد مخدر این شهرستان موفق به کشف مواد مخدر صنعتی هروئین از معده یک قاچاقچی شدند افزود:  پس از دریافت اطلاعاتی مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط یک خرده فروش، شناسایی و دستگیری وی در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران، پس از شناسایی محل فعالیت این قاچاقچی برای دستگیری وی اقدام کردند که این قاچاقچی پس از دیدن ماموران اقدام به بلعیدن مواد مخدر فریز شده کرد.

وی خاطرنشان کرد: عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر بلافاصله این فرد را به بیمارستان رزن منتقل کرده و پزشکان قبل از بروز مشکل برای سلامتی این جوان ، بسته هروئین را از شکم وی خارج کردند.

قزوینه یادآورشد: وزن مواد مخدر کشف شده 2 گرم بود که در چند بسته قرار داشت و این بسته ها در یک نایلون فریز شده توسط قاچاقچی بلعیده شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اظهار داشت: طبق بررسی های صورت گرفته این قاچاقچی جوان دارای چندین فقره سابقه محکومیت به علت خرید و فروش مواد مخدر بوده است.

انتهای پیام/ج

کشف هروئین در رزن

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.