از سوی کمیته انضباظی فدراسیون بسکتبال تیم پتروشیمی بندرامام با جرایم سنگینی روبرو شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،    آرای انضباطی فدراسیون بسکتبال در خصوص اتفاقات رخ داده در دیدار تیم‌های پتروشیمی بندرامام و مهرام تهران که در سالن اندیشه شهرک بعثت ماهشهر در چارچوب آخرین هفته از دور مقدماتی لیگ برتر بسکتبال انجام گرفت، اعلام شد.

مهران شاهین طبع سرمربی تیم پتروشیمی بندرامام به دلیل توهین و اهانت به داوران، به 2  جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت مبلغ یک صد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین کمیته انضباطی با توجه به تکرار تخلفات تماشاچیان تیم پتروشیمی بندرامام، تیم مذکور را به انجام 3 مسابقه خانگی بدون حضور هواداران خود محکوم کرد.

این کمیته همچنین ضمن تقبیح عمل مدیر عامل باشگاه پتروشیمی بندرامام، به دلیل  وجود نداشتن  شکوائیه‌ای علیه وی، از بررسی موضوع و صدور رای خودداری کرد، اما در صورت تمایل سرمربی تیم مهرام این موضوع در مراجع قضایی پیگیری ذیصلاح خواهد شد.

در جریان و حاشیه دیدار تیم های پتروشیمی بندرامام و مهرام تهران در چارچوب آخرین هفته از دور مقدماتی لیگ برتر بسکتبال درگیری‌هایی با محوریت تیم میزبان صورت گرفت که در این بین به صورت سرمربی تیم مهرام ضربه ای وارد شد و داوران نیز مورد اهانت قرار گرفتند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.