کاهش چهار درصدی ثبت نام دانش‌آموزان اردبیلی در رشته تجربی

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: مجموع دانش‌آموزانی که هدایت تحصیلی شدند در مجموع با کاهش چهار درصدی ثبت نام دانش‌آموزان در رشته تجربی نسبت به سال قبل مواجه شدیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،علی ورودی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل صبح امروز در جلسه کمیته هدایت تحصیلی استان اردبیل اظهار داشت: در سال تحصیلی 97-96 تعداد 15 هزار و 200 دانش‌آموز پایه نهم استان اردبیل در طرح هدایت تحصیلی شرکت کرده و از خدمات ارائه‌شده در این زمینه برخوردار شده‌اند.

وی گفت: از مجموع دانش‌آموزانی که هدایت تحصیلی شدند در مجموع با کاهش چهار درصدی ثبت نام دانش‌آموزان در رشته تجربی نسبت به سال قبل مواجه شدیم.

دیبر کمیته هدایت تحصیلی استان اردبیل افزود: هماهنگی در بین ادارات و معاونت‌ها در سال قبل بسیار مطلوب بود و نتیجه این همدلی نیز اقدام مؤثر و بدون تنش هدایت تحصیلی و ثبت نام پایه یازدهم بود که با کمترین مراجعه حضوری اولیا به ادارات همراه شد که انتظار می‌رود این همکاری و مشارکت در سطح استان تداوم یابد.

ورودی با اشاره به عدم دریافت بخشنامه جدید هدایت تحصیلی از وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: این جلسه به منظور هماهنگی و تعامل بیشتر تشکیل شده و مقرر شده است در راستای اجرای مطلوب هدایت تحصیلی سال بعد نیز اقدامات مؤثری همچون سال‌های قبل انجام شود.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل از اجرای آزمون‌های مشاوره‌ای رغبت، توانایی در مدارس متوسطه اول برای دانش‌آموزان پایه نهم از اول دی‌ماه امسال خبر داد و گفت: خدمات مشاوره‌ای در راستای هدایت تحصیلی مناسب برای دانش‌آموزان ارائه می‌شود.

 

انتهای پیام/ع

شرکت 15 هزار دانش‌آموز اردبیل در طرح هدایت تحصیلی

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.