سردار سلامی:

آمریکا‌یی‌ها به بزرگی ملت ایران و شکوه رهبری‌اش اعتراف می‌کنند

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکا‌یی‌ها به بزرگی ملت ایران و شکوه رهبری‌اش اعتراف می‌کنند.

آمریکا‌یی‌ها به بزرگی ملت ایران و شکوه رهبری‌اش اعتراف می‌کنندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به دلایل شکل‌گیری اعتراض های اخیر در کشور، به شیطنت‌ها و طراحی‌های دشمنان انقلاب اسلامی در وقایع اخیر پرداخت و گفت: فتنه اخیر بر مبنای فعال‌سازی چالش‌های درونی رقم خورد و دشمنان سناریوی خود را با شناخت از برخی چالش‌های درون و فعال کردن این چالش‌ها طراحی کردند تا به نظام اسلامی ضربه بزنند.

وی در آیین تودیع و معارفه فرماندهان پیشین و جدید سپاه قائم (عج)استان سمنان، به تصویر مقتدرانه نظام اسلامی در دنیای امروز اشاره و اظهار کرد: دشمن در شکل گیری اعتراض های اخیر به دنبال این بود که با طراحی این سناریو به تصویر بیرونی که از اقتدار جمهوری اسلامی وجود دارد، آسیب وارد کنند.

سلامی با اذعان به اینکه آمریکا‌یی‌ها به بزرگی ملت ایران و شکوه رهبری‌اش اعتراف می‌کنند، گفت: جمهوری اسلامی بعد از انقلاب اسلامی که آمریکا را از ایران بیرون کرد در این چهار دهه دشمنان و خصوصا آمریکا را از سرزمین‌های زیادی بیرون رانده است.

وی با بیان اینکه آنها به اقتدار ایران و قدرت اسلام پی بردند گفت: آنها به قدرت اسلام که در منطقه شکل گرفته آگاهی دارند و متوجه شدند که محور قائمه این نیرو و اقتدار، جمهوری اسلامی است و از این رو برای آسیب‌زدن به آن متحد شدند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمنان ما بزرگترین قدرت‌های نظامی، اقتصادی و سیاسی تاریخ هستند افزود: با وجود این قدرت انباشه سرشار از قدرت و اراده، ملت ایران در چهار دهه اخیر قدرت و صفحات نوین آمریکا را سرشار از شکست‌های آشکار کرده و همین واقعیت آشکار به دشمنی بیشتر آنها با نظام اسلامی انجامیده است.


انتهای پیام / ق


سناریوی فتنه اخیر مبتنی بر فعال‌سازی چالش‌های درونی بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار