کلنگ‌زنی ساخت 3 پلاتو در اهواز

با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، اعضای شورای شهر و شهرداری اهواز، هنرمندان و پیشکسوتان تئاتر استان کلنگ ساخت 3 پلاتو در اهواز به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عملیات اجرایی ساخت 3 پلاتو در اهواز با همت شورای شهر و شهرداری این کلانشهر و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن هنرهای نمایشی، هنرمندان و فعالان هنری استان آغاز گردید.

محمد جوروند، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، در این آیین ضمن ابراز خرسندی از اجرای این پروژه مهم هنری و فرهنگی بیان داشت: با ساخت این 3 پلاتو مجموع پلاتوهای خوزستان به 5 عدد می‌رسد و تالار آفتاب پس از آن بعنوان مجموعه تالار شهر معرفی می‌شود.

وی تصریح کرد: با احداث این 3 پلاتو در کنار پلاتوهای دیگر امکانات لازم برای برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر نفت فراهم می‌ گردد.

جوروند اذعان داشت: پیش‌بینی می‌شود ظرف مدت ٥٠ روز ساخت این 3 پلاتو به اتمام برسد، زیرا از دیوارهای ساندویچ پنل برای ساخت آن ها استفاده شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ابراز امیدواری کرد این رویداد آغاز موفقیت‌های بیش تر هنرمندان استان باشد و افزود: قابلیت و ارزش هنرمندان ما بسیار بالا است، زیرا در این مدت با کم ترین امکانات بزرگ ترین آثار را تولید کردند و مطمئن هستم این عزیزان به بهترین نحو ممکن پاسخ این کار ارزشمند شهرداری و شورای شهر را خواهند داد.

انتهای پیام/گ

کلنگ ساخت 3 پلاتو در اهواز به زمین زده شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار