سامانه نشریات دانشجویی دانشگاه تهران آغاز به کار کرد

سامانه نشریات دانشجویی دانشگاه تهران توسط اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران آغاز به کار کرد.

آغاز به کار سامانه نشریات دانشجویی دانشگاه تهرانبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سامانه نشریات دانشجویی دانشگاه تهران پس از سال‌ها خلاء و کمبود در حوزه فعالیت‌های نشریات دانشجویی در دانشگاه تهران در دستور کار اداره کل فرهنگی و اجتماعی و به خصوص خانه نشریات دانشگاه قرار گرفت و در نهایت با همکاری مرکز اطلاعات و فناوری دانشگاه، کار خود را آغاز کرد.

این سامانه با امکانات پیشرفته و ایجاد نقش‌های متفاوت برای فعالان نشریات، به طور اختصاصی فضای مورد نیاز جهت بارگذاری نشریات دانشجویی منتشر شده و تبادل اطلاعات بین مخاطبان را فراهم می‌کند.

در این سامانه هر نشریه، یک پایگاه اطلاع رسانی با آدرس اختصاصی خود خواهد داشت و مطالب نشریه می‌تواند به 2 زبان برای مخاطبان داخلی و خارجی بارگذاری شود.

همه مدیران مسئول نشریات دانشجویی می‌توانند برای ایجاد سامانه، نشریه خود ارسال کنند تا بلافاصله سامانه ایجاد و در دسترس قرار گیرد.

گفتنی است؛ در این مراسم، طرح حمایت از نشریات دانشجویی نیز تشریح شد و بر اساس این طرح روند اداری کارها تسهیل شده و دانشجویان می توانند به صورت الکترونیک کار را پیگیری کرده و به صورت مستقیم با چاپ‌خانه طرف قرارداد در تماس باشند، همچنین دانشجویان می‌توانند با اعلام نظر و طرح پیشنهادات و انتقادات خود در روند اجرایی طرح تاثیر مستقیم داشته باشند.

انتهای پیام/

جزئیات طرح حمایت از نشریات دانشجویی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار