کشف بیش از ۵ کیلوگرم تریاک در شهرستان بابلسر

بیش از ۵ کیلوگرم تریاک یک دستگاه خودرو سمند در شهرستان بابلسر کشف شد.

سرهنگ عباس فتحعلی پور فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در راستای مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ با استفاده از اقدامات اطلاعاتی و منابع خبری، موفق شدند، دو قاچاقچی سابقه دار مواد مخدر اهل یکی از استان‌ های جنوبی را که با خودرو سواری سمند اقدام به حمل و جابجایی مواد مخدر به شهرستان بابلسر می‌ کردند، شناسایی کنند.

وی افزود: با هماهنگی قضائی و اخذ مجوز پس از شناسایی دقیق محل اسکان متهمان، بلافاصله اکیپ عملیاتی پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان با همکاری پلیس امنیت عمومی، متهمان را دستگیر و در بازرسی از خودرو آنان بیش از پنج کیلو گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ ای در داخل خودرو جاساز شده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: متهمان به همراه خودرو و مواد مخدر مکشوفه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی از  شهروندان  خواست تا هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌ های پلیس ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند تا در اسرع وقت با هنجار شکنان برخورد قانونی صورت گیرد.

انتهای پیام/ م

دستگیری قاچاقچی مواد مخدر به همراه ۵ کیلوگرم تریاک در بابلسر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار