برگزاری نمایشگاه عکاسان جشنواره منطقه ای سینمای جوان در کاشان

نمایشگاه آثار عکاسان 10 استان کشور در نگارخانه سهراب سپهری هتل سرای تاریخی عامری ها برگزار می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مسوول کمیته عکس پنجاه و نهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان به میزبانی کاشان در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه آثار برگزیده در چندین نگارخانه به معرض نمایش عموم گذاشته می شود گفت: خوشبختانه حجم آثار ارسالی رضایتبخش بوده است بطوریکه 1204 تک عکس و 95 مجموعه عکس به دبیرخانه جشنواره رسیده است.

سعید استادیان، افزود: هیات داوران، ستاد جشنواره پس از بررسی نسبت به نمایش عمومی در ابعاد 50 در 70 اقدام خواهد کرد.

وی، نگارخانه سهراب سپهری را یکی از فضاهای مستعد انتخاب شده برای برگزاری نمایشگاه دانست و گفت : آثاری با موضوع ویژه کاشان در این نمایشگاه به نمایش درمی آید و موضوعات دیگر در سایر نگارخانه های شهر در معرض دید علاقمندان قرار داده می شود.

استادیان در مورد دیگر آیتم های مرتبط با این بخش افزود: در زمان اجرای جشنواره از چهارم تا هفتم اسفندماه سال جاری دو کارگاه آموزشی در زمینه عکاسی با دو موضوع اختصاصی روتوش و اصلاحات عکس و همچنین کارگاه عکاسی میدانی در بافت تاریخی کاشان برگزار می شود.

این مدرس جوان عكاسی، استقرار غرفه هایی در خصوص آشنایی با تمام عکاسان کاشان از قدیم تا عصر حاضر را از دیگر برنامه های زمان برگزاری جشنواره عنوان کرد و افزود: کتاب های چاپ شده تخصصی با تالیف نویسندگان کاشانی نیز معرفی خواهدشد.

استادیان تصریح کرد: انجمن سینمای جوان دفتر کاشان به هر اثر راه یافته به نمایشگاه، علاوه بر حق تالیف دفتر مرکزی انجمن، حامی برگزاری یک نمایشگاه انفرادی عکاسی که اهل کاشان بوده و رتبه اول و برتر را کسب کرده عهده دار خواهدشد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.