گلزار شهدا؛

ساماندهی ۹۵ درصد گلزار شهدای پلدختر

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران پلدختر گفت: ۹۵ درصد گلزار شهدای این شهرستان در اجرای طرح یکسان سازی، ساماندهی شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ فریدون کاوه رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران پلدختر اظهار کرد: میانگین کشور در ساماندهی گلزار شهدا ۷۵ درصد می‌باشد که این کار در شهرستان پلدختر بیش از نرم کشوری انجام شده است.

وی افزود:تاکنون از ۳۲ گلزار شهدای پلدختر، ۲۷ گلزار ساماندهی شده، تعداد چهار گلزار در دست ساماندهی و ساماندهی پنج گلزار باقی مانده است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران پلدختر، حفظ قداست و مرمت گلزار شهدا را یکی از وظایف بنیاد شهید و امور ایثارگران دانست و افزود: عزت و اقتدار امروز کشور مدیون جانفشانی شهدا است و ساماندهی گلزار شهدا، تعهد به خون آن‌ها است.

کاوه همچنین خاطر نشان کرد: با توجه به ماده ۱۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران تکلیف همه دستگاه‌های خدمات رسان و اجرایی درخصوص ساماندهی گلزارشهدا روشن است و انتظار می‌رود که دستگاه‌های اداری نهایت همکاری را با بنیاد شهید داشته باشند.

وی گفت: دولت تدبیر و امید به شهدا، خانواده و گلزار شهدا توجه ویژه دارد و با همه کمبود‌ها و محدودیت‌ها در این خصوص کوتاهی نکرده و نهایت توجه را بکار برده است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران پلدختر گفت: اعتبار گلزار شهدای شهرستان یک میلیارد و ۴۹۰ میلیون ریال است که از این میزان ۴۵۳ میلیون ریال به صورت واگذاری اوراق و اسناد تخصیص داده شده است.

کاوه افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران پلدختر مبلغ یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال از ادوار گذشته به پیمانکار بدهی دارد.

انتهای پیام/م

 ۹۵ درصد گلزار شهدای پلدخترسامانده یشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.