مهدی طارمی باز هم برای نقل و انتقال به یک تیم خارجی به مشکل خورد و قبل از اینکه به توافق نهایی برسد در تست پزشکی این باشگاه شرکت کرد.

پرونده انتقال طارمی باز هم به مشکل خوردبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛  کارشناس حقوقی فوتبال درباره اینکه مهدی طارمی هنوز با الغرافه توافق نکرده و در صورتی که او با تیم قطری قرارداد نبندد آیا مشکلی برای باشگاه پرسپولیس ایجاد خواهد شد یا خیر گفت:ما وقتی جزییات را بطور دقیق نمی‌دانیم نمی‌توانیم درست و کامل هم قضاوت کرده و اظهارنظری داشته باشیم. شما می‌گویید باشگاه پرسپولیس به الغرافه نامه داده و گفته طارمی مال شما، اما باید دید در این نامه بر سر مبالغ رضایت نامه هم توافق شده یا اینکه فقط بصورت کلی بر سر انتقال بازیکن از تیم تحت قرارداد به تیم جدید اعلام توافقی کلی بدون ذکر مبلغ شده است.

این مقام مسئول در ادامه پاسخ داد:موضوع حتی با فرض اینکه پرسپولیس بر سر مبالغ انتقال و رضایت نامه توافق مکتوب کرده باشد باز هم موضوعی پیچیده است و چون از متن دقیق این نامه خبر نداریم نمی‌توانیم اظهارنظر دقیقی کنیم و آن وقت همه چیز برمبنای حدس و گمان خواهد بود و این نمی‌تواند جالب و کارشناسی باشد. یادمان باشد گا‌هی در توافقات مکتوب یک واژه و یا یک جمله می‌تواند مسیر یک اتفاق را به گونه‌ای دیگر کند. مثلا ممکن است در این نامه کلمه‌ای بکار برده شده باشد که اگر طارمی قرارداد نبندد مشکلی برای پرسپولیس ایجاد نشود و یا اینکه همان کلمه به برگ برنده الغرافه برای شکایت احتمالی تبدیل شود. البته من آرزو می‌کنم این مشکل هر چه هست به بهترین نحو که هم پرسپولیس می‌خواهد و هم طارمی حل و فصل شود و کار به یک مجادله حقوقی کشیده نشود.

وی درپاسخ به این سوال که در این توافق سه جانبه یعنی اگر بازیکن نخواهد به تیمی که باشگاهش گفته نقل مکان کند و یا بر سربندی از قرارداد با تیم خواهان توافق نکند حق با کیست گفت:یک موضوع دیگر این است که بازیکن در تست پزشکی شرکت کرده. اما اینکه چرا قبل از تست پزشکی بر سربند‌های قرارداد توافق نشده خود یک مساله دیگر است. بهتر است ما وقتی در بطن مسائل و جزییات قرار نداریم برمسند قضاوت ننشینیم و برای خودمان به اصطلاح عام نبریم و ندوزیم. در ماجرای ریزه اسپور موضوع کاملا متفاوت بود. آنجا طارمی به عنوان بازیکن آزاد با ریزه اسپور توافق کرده بود و حتی قراردادی هم منعقد شده بود، اما اینجا بازیکن تحت قرارداد با پرسپولیس است. پرسپولیس یک نامه به الغرافه داده که ما نمی‌دانیم متن دقیق آن چیست، اما شما می‌گویید ظاهرا بر سر مبلغ رضایت نامه توافق مکتوب بین 2 باشگاه وجود دارد. تفاوت مهم دیگر این است که اینجا طارمی با الغرافع قرارداد نبسته است.

وی در پایان گفت:با اطلاعاتی که شما به بنده می‌دهید تصورم این است الغرافه هم کار راحتی نداشته باشد، اما باز هم باید دید توافق مکتوبی که بین 2 باشگاه بوده دقیقا چه متن و تعهداتی داشته است و این می‌تواند نکته کلیدی همه سوالات و دغدغه‌های شما و هواداران باشد.

لازم به ذکر است که این وکیل حقوقی درخواست کرده، بنا به مسئولیتی که دارد نامش فاش نشود.

منبع پیروزی

انتهای پیام/

آخرین وضعیت مهدی طارمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دوستداران طارمی
۲۰:۳۷ ۲۲ دی ۱۳۹۶
طارمی با رفتنش واسه پرسپولیس سرمایه آورد کی میگه طارمی پرسپولیس رو زمین زد،انسان چقد میتونه نمک نشناس باشه،مگه با طارمی نایب قهرمان و قهرمان لیگ نشدیم مگه با طارمی جز چهار تیم آسیا نشدیم مگه با طارمی نرفتیم جام جهانی،چرا اینقد بدشو میگید؟ داشتن طارمی لیاقت میخواست که پرسپولیس نداشت ،الغرافه میفهمه چه جواهری رو خریده ولی ما نفهمیدیم کیو از دست دادیم
Iran (Islamic Republic of)
عزت
۰۸:۲۵ ۲۲ دی ۱۳۹۶
بابا ای بدبختو رهاش کنید جوونه گناه داره خسارتو ازش بگیرید راحتش کنید برود
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۷:۵۷ ۲۲ دی ۱۳۹۶
چقدر برنامه ریزی دقیق !!!اصلا"باراین پسره کجه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۷ ۲۲ دی ۱۳۹۶
طارمی مثل کارمندان بانکها عمل میکنه 1- حقوق زیاد میگیره 2 - جواب سئوال را نمیده 3 - دونده گی نمیکنه 4 - ادعاش زیاده و ......... برو دیگه بر نگردی .
Iran (Islamic Republic of)
کوروش
۰۱:۲۵ ۲۲ دی ۱۳۹۶
یارب مخواه که گدا معتبر شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۲۱ دی ۱۳۹۶
باید در پرسپولیس میماند و جبران میکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۲۱ دی ۱۳۹۶
باید در پرسپولیس میماند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۲۱ دی ۱۳۹۶
باید در پرسپولیس میماند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۵ ۲۱ دی ۱۳۹۶
باید بره طارمی
Iran (Islamic Republic of)
هوادار مهدی
۱۹:۱۲ ۲۱ دی ۱۳۹۶
رفتن طارمی یعنی خداحفظی قهرمانی پرسپولیس با لیگ برتر ،خداحافظی با لیگ آسیا،یه پرسپولیس بود و یه طارمی،مهدی خیلی مظلومانه رفتی،خدا پشت و پناهت
Germany
ناشناس
۱۹:۰۶ ۲۱ دی ۱۳۹۶
هر جا میره موفق باشه.
Iran (Islamic Republic of)
Mohamad
۱۷:۲۰ ۲۱ دی ۱۳۹۶
آقامهدی حالمون گرفتی بی معرفت
Netherlands
ناشناس
۱۵:۱۰ ۲۱ دی ۱۳۹۶
بهتره دیگه عضو تیم پرسپولیس نشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۲۱ دی ۱۳۹۶
علی رغم اینکه بازیکن خوبی است ولی حضورش به این همه دردسر نمی ارزد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۲۱ دی ۱۳۹۶
آقای طارمی تو دیگه در قلب هواداران جایی نداری. پرسپولیس کاروانسرا نیست که هر وقت خسته شدی بیای و هر وقت عشقت کشید بری مدیران باشگاه هم مواظب باشند مشکلی بابت این عدم انتقال مانند اتفاقی که در مورد باشگاه ترکیه ای رخ داد تکرار نشه
Germany
سلام
۱۳:۱۷ ۲۱ دی ۱۳۹۶
پرسپوليس يعنى ندانم كارى.اين يك مورد نيست دهها غرامت.
France
ناشناس
۱۳:۰۰ ۲۱ دی ۱۳۹۶
پرسپولیس عشقه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۲۱ دی ۱۳۹۶
بابا کیه این یارو اینقدر بزرگش میکنید مسی هم اینقدر خودشو نمیگیره
Romania
ناشناس
۱۲:۳۲ ۲۱ دی ۱۳۹۶
به نطرم طارمی افریده شده عداب هوادارای پرسپولیسو زیاد کنه
Romania
ناشناس
۱۲:۳۱ ۲۱ دی ۱۳۹۶
بساط تکراری اول هر نیم فصل
Romania
ناشناس
۱۲:۲۴ ۲۱ دی ۱۳۹۶
واقعا جای تاسفه
Romania
ناشناس
۱۲:۲۳ ۲۱ دی ۱۳۹۶
همش تقصیر سنگ اندازی پرسپوولیسه
Romania
ناشناس
۱۲:۱۳ ۲۱ دی ۱۳۹۶
هر دو از این باغ بری میرسد
Romania
ناشناس
۱۲:۰۸ ۲۱ دی ۱۳۹۶
برگرد خونه
آخرین اخبار