برگزاری جشن انقلاب در کانون های مساجد ماسال

جشن انقلاب در ۳۳ کانون فرهنگی هنری مساجد ماسال برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛حسین شهیدزاده، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی ماسال گفت : جشن انقلاب در ۳۳ کانون فرهنگی هنری مساجد این شهرستان برگزارمی شود.

 وی افزود:دوران انقلاب اسلامی و دهه فجر یادآور روزهای سخت اما خاطره‌انگیز برای مردم در راستای مبارزه با رژیم سفاک و خونخوار پهلوی است.

 رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی ماسال با بیان اینکه این نهاد هر ساله همزمان با فرا رسیدن دهه فجر برنامه‌های متنوعی را برگزار می‌کند، گفت: ٣٣ کانون فرهنگی هنری مساجد روستایی و شهری این شهرستان همزمان با دهه فجر ویژه برنامه جشن انقلاب را برگزار می‌کنند.

 شهیدزاده با اشاره به  برپایی نمایشگاه نقاشی، برگزاری عصر شعر انقلاب در سالن اداره ارشاد ماسال و جنگ فجر در سالن آمفی تئاتر شاندرمن  از جمله برنامه‌های این نهاد است ، افزود: دیدار با خانواده معظم شهدا، گلباران مزار شهدا، شرکت در راهپیمایی ٢٢ بهمن و برگزاری نقاشی با موضوع انقلاب در حاشیه راهپیمایی ٢٢ بهمن از دیگر برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ماسال است.

وی تصریح  کرد: دهه فجر یک فرصت بسیار مناسب بزرگ و مبارکی است تا اندیشه‌های امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب و دستاوردهای نظام و رویدادهای انقلاب را به نسل جوان و نوجوان انتقال دهیم .

 

انتهای پیام/ق

 

 برپایی جشن انقلاب در 33 کانون مساجد ماسال

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.