سعیدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

آموزش‌های تخصصی نیاز اصلی معلمان خرید خدمات آموزشی

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: معلمان خرید خدمات آموزشی باید آموزش‌های تخصصی تربیت معلم را ببینند.

آموزش‌های تخصصی نیاز اصلی معلمان خرید خدمات آموزشیفاطمه سعیدی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت‌ و گو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص بحث استفاده از نیروهای خرید خدمات آموزشی برای تامین نیروی انسانی در مناطق محروم اظهار کرد: این طرح برای تامین نیروی انسانی قابل قبول بوده و از نبود معلم در کلاس‌های درس مناطق محروم جلوگیری می‌ شود.

وی در مورد تخصصی عمل کردن این نیروها و انتقادات وارد بر این موضوع ادامه داد: همین مسئله که معلمانی برای کمک به دانش‌آموزان مناطق محروم حاضر به همکاری شدند ارزشمند است اما باید آموزش‌های لازم را این گروه دریافت کنند تا با کیفیت بیشتری کلاس‌های درس در مناطق محروم برگزار شود.

تعلیم و تربیت صرفا به آموزش‌های چند درس محدود نمی‌شود

عضو کمیسیون آموزش تحقیقات مجلس گفت: با توجه به اینکه معلمان طرح خرید خدمات آموزشی، آموزش‌های تربیت معلم را ندیده‌اند و به همین جهت باید آموزش‌هایی حین کار به آنها داده شود تا یادگیری به دانش آموزان تخصصی شود.

سعیدی تصریح کرد: تعلیم و تربیت صرفا به آموزش‌های چند درس محدود نمی‌شود و باید تمام نکات مورد نیاز برای تربیت دانش‌آموزان مورد توجه قرار گیرد، همچنین یکی از  مهم ترین مسائلی که باید روند تعلیم و تربیت لحاظ شود، توجه به مسائل اجتماعی است که معلمان وظیفه دارند چنین مسائلی را به دانش‌آموزان بیاموزند.

وی در مورد پیگیری حقوق و مزایای این گروه عنوان کرد: به دنبال پرداخت به موقع حقوق این گروه از معلمان هستیم تا بتوانند دریافتی خود را به موقع و هر ماه داشته باشند و تامین بودجه لازم برای این کار انجام شود چرا که حقوق آنها مبلغ بالایی نیست و همین دستمزد باید به موقع پرداخت شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۱۷ فروردين ۱۳۹۷
حقوق سال گذشته ی ما هنوز پرداخت نشده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۲ ۲۲ اسفند ۱۳۹۶
خواهشا حقوق های ما را پرداخت کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۲ ۲۲ اسفند ۱۳۹۶
خواهشا حقوق های ما را پرداخت کنید
آخرین اخبار