ابراز علاقه مانچینی برای هدایت تیم ملی ایتالیا

سرمربی ایتالیایی زنیت روسیه برای هدایت تیم ملی فوتبال کشورش ابراز علاقه کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،روبرتو مانچینی که یکی از گزینه های سرمربیگیری تیم ملی ایتالیا است تمایل خود را برای نشستن روز نیمکت مربیگری تیم ملی کشورش ابراز کرد.
مانچینی  به گازتا دلو اسپورت می گوید "این افتخاری است که بتوانم مربیگری ایتالیا را بر عهده بگیرم."


فدراسیون فوتبال ایتالیا پس از ناکامی در رسیدن به جام جهانی ۲۰۱۸ تصمیم به برکناری جامپیرو ونتورا گرفت و هنوز مربی جدیدی برای تیم ملی انتخاب نکرده است.


به نظر می رسد کارلو آنجلوتی ،آنتونیو کونته و مانچینی بیشترین شانس را برای مربیگری ایتالیا دارند.


با توجه به این که آنچلوتی با آرسنال و چلسی،مرتبط شده و کونته نیز با پاری سن ژرمن به احتمال زیاد شانس مانچینی برای تیم ملی بیش از این دو مربی باشد.


مانچینی گفت: "رویای من این است که بتوانم به عنوان سرمربی تیم ملی قهرمانی جام جهانی را بدست بیاورم، چیزی که به عنوان بازیکن نتوانستم از پس آن برآیم
من 40 سال به عنوان بازیکن و یک مربی در زمین فوتبال کار کرده ام. علاوه بر این، من جوان هستم، همیشه می توانم بعد از تیم ملی به باشگاه ها برگردم.

وی افزود: من در باشگاه های بزرگ کار کرده ام و پیروز شده ام. مربیگری تیم ملی زیبا است. باعث افتخار و مباهات من خواهد بود و قهرمانی جام جهانی یا قهرمانی اروپا حتی بیشتر.


زنیت افزود: سرمربی ایتالیا جوانان خوب بسیاری دارد.مواد خام موجود است و شاید ما باید رویکرد رایجی را که در دوران جوانی من انجام می شد پیش بگیریم.

پول مسئله ای نیست. من با زنیت قرارداد دارم.


انتهای پیام/


مانچینی آماده هدایت ایتالیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار