دهه مبارکه فجر یک سرمایه نمادین در تاریخ سیاسی کشور است

فرماندار سردشت گفت:دهه مبارکه فجر یک سرمایه نمادین در تاریخ سیاسی کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛نژاد جهانی فرماندار سردشت در جلسه شورای اداری شهرستان سردشت گفت: دهه فجر یک سرمایه نمادین در تاریخ سیاسی کشورمان است که به نوعی تازه شدن سال برای ماست و باید از این فرصت استفاده کنیم و دوستانه و امیدوارانه با افزایش تعامل و همسوئی و هدفمندی فعالیت‌ها در راستای منافع مردم، نظام در سطح مختلف شهرستانی، استانی و کشوری همگام و منسجم پیش برویم.

جهانی اظهار داشت: چهارچوب مشخصی در اجرای برنامه‌های دهه فجر وجود دارد، اما به دلایل متعددی توصیه می‌کنم که فراتر از این چهار چوب‌ها برنامه ریزی کنیم.

وی به اتفاقات اخیر در برخی از شهر‌های کشور اشاره کرد و گفت: اخیراً شاهد اتفاقات ناخوشایندی در برخی از شهر‌های کشور بودیم که خوشبختانه با هوشیاری مردم و درایت مسئولین و نحوه برخورد صبورانه‌ای که صورت گرفت به هیچ وجه این مسئله تبدیل به تهدید نشد در حالی که در خیلی از کشور‌هایی که ادعای دموکراسی میکنند در رفتار‌های بسیار کوچکتر از این تحمل انتقاد و برخورد‌های حتی منطبق بر قانون را ندارند چه برسد به اینکه کسانی به اموال عمومی تعرض نمایند.

جهانی اضافه کرد: جای خوشحالی است که شهرستان سردشت، هیچ زمینه‌ای برای چنین رفتار‌هایی در بر نداشت و باید در ایام الله دهه فجر نیز فضای امیدواری، نشاط و همدلی را ترویج دهیم و از ترک برداشتن اعتماد بین مردم و دولت جلوگیری کنیم.

فرماندار سردشت به نقش رسانه و فضای مجازی در گسترش سطح اگاهی مردم اشاره کرد و تصریح کرد: مردم امروزه دسترسی آسان به فضای مجازی، رسانه و سایت‌ها دارند و رفتار‌هایی که گا‌ها از روی تعمد یا سهل انگارانه در بدنه اداری اتفاق می‌افتاد در کوچکترین مقیاس هم به صورت ملی و جهانی انعکاس پیدا می‌کند.

وی بر خلاقیت در اجرای برنامه‌های ایام الله دهه فجر تاکید کرد و گفت: خلاقیت و تنوع را چاشنی برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر قرار دهید و در زیبا سازی فضای شهر‌ها نیز با رعایت الزامات مناسبت‌های تاریخی دیگر اقدام نمایید.

جهانی توصیه کرد: به اقتضای نامگذای سال، برنامه‌ای در حوزه اشتغال با محوریت کارآفرینان توسط ادارات متاولی در ایام الله دهه فجر برگزار گردد.

درپایان هریک از روسای ادارات برای برنامه ریزی و هماهنگی برنامه‌های دهه فجر پیشنهادات و نظرات خود راارائه دادند.

 

انتهای پیام/ن.م

برگزاری جلسه شورای اداری سردشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.