پیروزی دیپلماسی ورزشی قطر بر عربستان و امارات

فدراسیون فوتبال قطر در جلسات متعدد با مسئولان کنفدراسیون آسیا آن‌ها را مجاب کرد میزبانی این کشور از عربستان و امارات را بپذیرند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پی درخواست تیم‌های امارات و عربستان مبنی بر بازی با تیم‌های قطر در کشور ثالث، مسئولان فوتبال قطر جلسات زیادی را با مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار کردند و کنفدراسیون فوتبال آسیا به ریاست بن سلمان به دلیل اینکه شبهه‌ای در رای صادره بوجود نیاید تمامی جلسات را با حضور معاونان خود برگزار کرد و شیخ سلمان به نوعی پای خود را از این ماجرا بیرون کشید.

رسانه‌های قطری با اشاره به جلسه روز گذشته نماینده این کشور با معاون هندی کنفدراسیون آسیا وی را مجاب کردند که بازی‌ها در کشور قطر برگزار شود.

پس از این جلسه و تایید تلویحی نمایندگان کنفدراسیون آسیا و اثبات ثبات و امنیت در کشور قطر نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا به عربستان و امارات سفر خواهند کرد تا مقدمات این دیدار‌ها و تایید این کشور‌ها را نیز بگیرند.

پیروزی دیپلماسی ورزشی قطر بر عربستان امارات

این نشان می‌دهد قطر بر مواضع خود در قبال عربستان کوتاه نیامد و دیپلماسی این کشور در ورزش توانست عربستان و امارات را شکست دهد و این همان حلقه گمشده در فدراسیون فوتبال ایران است که هنوز پس از ۲ سال نتوانسته حقانیت باشگاه‌های ما در میزبانی از تیم‌های عربستانی را به کرسی بنشاند.

انتهای پیام/

میزبانی قطری ها از تیم های اماراتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار