هفته هفدهم رقابت‌های کورس اسبدوانی گنبدکاووس

هفته هفدهم رقابت‌های کورس اسبدوانی پاییزه گنبدکاووس با شرکت ۵۴ راس اسب در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ این رقابت‌ها امروز پنجشنبه ۲۱ دی ماه ۵۴ رأس اسب از نژاد‌های دوخون، ترکمن، تروبرد داخلی در ۶ دور هزار و هزار و ۲۰۰ متر با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در دور اول اسب‌های ۳ تا ۴ ساله، تروبرد داخلی، به مسافت هزارمتر با یکدیگر به رقابت پرداختند که پیمان قلرعطا با اسب مسترجی زودتراز خط پایان گذشت و متین جرجانی با اسب لیانا و عبدالرحیم آرامیده با اسب ماوی به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت دور دوم میان اسب‌های ۲ ساله، مبتدی و نبرده، به مسافت هزار متر بود که بنیامین جرجانی با اسب یاشار ۲ عنوان اول را به دست آورد و آرمین آق آتابای با اسب کاپوچینو و پیمان قلرعطا با اسب عروسک به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.


در دور سوم اسب‌های ۳ تا ۵ ساله، ۵۰ تا ۶۲ امتیاز، مبتدی و نبرده، دوخون به مسافت هزار متر با یکدیگر رقابت کردند که کمال دلیجه عطا با اسب پیرعطا موفق به کسب مقام اول شد و آق اویلی بشگرد با اسب مه وش و محمد خوجملی با اسب دازمارال به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

رقابت در دور چهارم میان اسب‌های ۲ ساله، ۰ تا ۶ امتیاز، ترکمن به مسافت هزارمتر شکل گرفت که بنیامین جرجانی با اسب آریانا بهرام زودتر از خط پایان عبور کرد و کمال دالیجه عطا با اسب یارین مهر و محمد خوجملی با اسب الماس به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور پنجم اسب‌های ۲ ساله، ۰ تا ۶ امتیاز، تروبرد داخلی، به مسافت هزار متر با یکدیگر رقابت کردند که نادر صالح پوربا سرخان هج نخستین نفر از خط پایان عبور کرد و ابوطالب چاریزاده با اسب آینام و نورمحمد بهادر با اسب نفس نفرات دوم و سوم از خط پایان گذشتند.

در دور ششم و پایانی اسب‌های ۳ تا ۴ ساله، ۸ تا ۱۴ امتیاز، دوخون به مسافت هزار و ۲۰۰ متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که پیمان قول لرعطا با اسب ایزابوی موفق به کسب مقام اول شد و آق اویلی بشگرد با اسب گوهرناز و آرمین آق آتابای با اسب آزالیا به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

پیمان قول لرعطا بهترین چابکسوار هفته در پایان هفته هفدهم رقابت‌های کورس اسبدوانی پاییزه گنبدکاووس، پیمان قول لر عطا با ۱۸ امتیاز بهترین چابکسوار هفته شد.

در پایان رقابت‌های امروز ۷۶۳ میلیون ریال جایزه نقدی به صاحبان اسب‌های اول تا سوم کورس‌های ۶ گانه اهدا شد.

هفته هجدهم رقابت‌های کورس اسبدوانی پاییزه گنبدکاووس جمعه ۲۲ دی ماه در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م
 

هفته هفدهم رقابت‌های کورس اسبدوانی گنبدکاووس برگزار شد

برچسب ها: ورزشی ، اسبدوانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.