ارتش سوریه دو روستا را در حومه جنوب‌شرقی حلب آزاد کرد

یگان‌های ارتش سوریه با همکاری نیروهای هم‌پیمان این کشور، دو روستای «ام خان» و «ام العمد» در حومه جنوب‌شرقی حلب را از اشغال عناصر تروریستی جبهه النصره آزاد کردند.

ارتش سوریه دو روستا را در حومه جنوب‌شرقی حلب آزاد کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه ( سانا)، یگان های ارتش سوریه دو روستای «ام خان» و «ام العمد» در حومه جنوب شرق حلب را از اشغال عناصر تروریستی جبهه النصره آزاد کردند.

یک منبع نظامی اعلام کرد یگان های ارتش سوریه با همکاری نیروهای هم‌پیمان خود با یورش به مواضع عناصر تروریستی جبهه النصره در حومه جنوب شرق حلب، شماری از آنان را به هلاکت رساندند و تجهیزات نظامی آنان را منهدم کردند. این منبع نظامی افزود یگان های ارتش سوریه و هم‌پیمانان آن با یورش به مواضع تروریست های جبهه النصره در جنوب شرق حلب، توانستند دو روستای ام خان و ام العمد در جنوب غرب شهر خناصر را از کنترل آنان خارج کنند.

یگان های ارتش سوریه در این عملیات علاوه بر هلاکت شماری از عناصر جبهه النصره، تعدادی از تجهیزات نظامی و استحکامات دفاعی آنان را منهدم کردند.

یگان های ارتش سوریه روز چهارشنبه نیز روستاها و شهرک های الرشادیه، زمله شرقی، زمله غربی، الحواره، رسم الشیخ و تل صبیحه در حومه جنوب غرب حلب را از اشغال عناصر جبهه النصره آزاد کرده بودند.

 

انتهای پیام/

آزادسازی دو روستا در حومه حلب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار