اسفندماه؛

برگزاری آزمون الکترونیکی قرآن کریم در فارس/تاکنون ۴ هزار و ٧٨٢ نفر در آزمون الکترونیکی قرآن کریم نام نویسی کرده اند

آزمون الکترونیکی حفظ و مفاهیم قرآن کریم در فارس برگزار می‌شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مهدی احمدی رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، اظهار کرد: آزمون الکترونیکی قرآن کریم دهم اسفند با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار می‌شود و تاکنون ۴ هزار و ٧٨٢ نفر نام نویسی کرده اند.

وی تصریح کرد: این دوره از آزمون الکترونیکی قرآن کریم در چهار گروه «حفظ قرآن کریم»، «ترجمه و مفاهیم قرآن کریم»، «معارف اهل بیت (ع)» و «انس با قرآن کریم» در ٢٦ رشته به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

مهدی احمدی اضافه کرد: بیشترین تعداد ثبت نام کنندگان از شیراز، استهبان، لارستان، داراب و نی ریز هستند.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ادامه داد: ٢ هزار و ٣٩٤ نفر قرآن آموز موسسات، هزار و ٦٤٣ نفر از کانون‌های مساجد و مابقی از پایگاه ها، مراکز اصلاح تربیت، مراکز نظامی و انتظامی برای شرکت در آزمون الکترونیکی حفظ و مفاهیم قرآن کریم نام نویسی کرده اند.

مهدی احمدی افزود: از جمله رشته‌هایی که بیشترین نام نویسی در آن‌ها صورت گرفته به ترتیب، حفظ سوره‌های «واقعه» و «ملک» و حفظ جزء ٣٠ و ١٠ جزء اول قرآن کریم بوده است.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس بیان کرد: متقاضیان تا ٣٠ دی می‌توانند ماه با مراجعه به سایت https://www.quranedu.ir در این برنامه معنوی نام نویسی کنند.

انتهای پیام/ن

ثبت نام آزمون الکترونیکی حفظ و مفاهیم قرآن کریم در فارس

برچسب ها: آزمون ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.