امام جمعه موقت بیرجند مطرح کرد:

هدف دشمن ناامید کردن مردم از نظام است

امام جمعه موقت بیرجند گفت:هدف دشمن تمرکز بر فشار اقتصادی و ناامید کردن مردم از نظام است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛حجت الاسلام مختاری امام جمعه موقت بیرجند در خطبه های  نماز جمعه این هفته گفت:هدف دشمنان براندازی نظام انقلابی جمهوری اسلامی ایران و توقف حرکت آن به سمت احیا تمدن اسلامی است‌.
وی با تأکید بر آگاهی بخشی و تبیین عالمانه و منطقی مسائل گفت:باید در آستانه پایان دهه چهارم انقلاب در یک فضای دوستانه به دور از چشم بدخواهان و مغرضان نظام به تحلیل و بازنگری انقلاب و اهداف آن بپردازیم تا دشمن با فتنه های خود نتواند به هدفش که همان تمرکز بر فشار اقتصادی و ناامید کردن مردم به نظام است،دست یابد.
حجت الاسلام مختاری با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی ایران برای رسیدن به این هدف دست به فتنه و فتنه گری زده و باز هم خواهند زد،افزود:اگر بخواهیم جلوی این فتنه ها را بگیریم تا کشورمان آسیب نبیند،باید دچار ناسپاسی از نعمتهای انقلاب نشده و از دشمنان غفلت نکرده بلکه به آنان بدگمان و به دوستان انقلابی و ولایت مدار نظام خوش بین باشیم.
خطیب موقت جمعه ی بیرجند با اشاره به اینکه حوادث هفته های اخیر از یک طرف مایه تأسف و از طرفی دیگر مایه مباهات است،گفت:سوء استفاده استکبار و ایادی داخلی آنان از مطالبات بحق مردم در مشکلات اقتصادی و انحراف آن به سمت اغتشاش و توهین به مقدسات و پرچم مقدس کشورمان مایه تأسف است اما هوشیاری،آگاهی و بصیرت ملت در ناکام گذاشتن نقشه دشمن و خاموش کردن این فتنه با درس گرفتن از فتنه ۸۸ مایه مباهات است.
وی با اشاره به اینکه در جریان این مطالبات،اکثریت مردم مطالبات اقتصادی و فرهنگی- اجتماعی بحق دارند که با توجه به ظرفیت اقتصادی بالای کشور و همت مردم و مسئولان در تحقق اقتصاد مقاومتی این مطالبات دست یافتنی است،افزود:ملت با هوشیاری نباید به کسانی که ضدانقلاب،ضدولایت فقیه،ضداسلام،ضدقرآن و منافع ملی و دشمن نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و مطالبات ناحقی دارند،اجازه ی رخنه به صفوف خود را بدهند.
حجت الاسلام مختاری با اشاره به بیست و ششم دی ماه سالروز فرار شاه و بیست و هفتم دی ماه سالروز شهادت شهید نواب صفوی و یارانش،بر عهد و پیمان با شهدا و ولایتمداری و ادامه راه و مسیر آنان تأکید کرد.
خطیب موقت جمعه ی بیرجند با تشکر از رسانه ملی که رسالت خود را در قبال حوادث اخیر به خوبی انجام داد نیز گفت:ما باید با اعتماد به رسانه های داخلی و دوستان ولایتمدار و انقلابی،از بروز هرگونه فتنه و آسیب در کشور پیشگیری کنیم.
انتهای پیام/غ

هدف دشمن توقف نظام در مسیر احیای تمدن اسلامی است

برچسب ها: نماز جمعه ، آشوب 96
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.