نامداری: رکورد حسینی سال‌ها در لیگ فوتبال باقی می‌ماند

مربی دروازه بانان تیم فوتبال استقلال به رکوردشکنی حسین حسینی واکنش نشان داد.

نامداری: رکورد حسینی سال ها در لیگ باقی می ماند به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اشکان نامداری درباره بازى استقلال و سایپا و رکورد شکنى حسینى گفت: خداروشکر عملکرد حسینى خیلى خوب بوده و همه این موضوع را دیدند. هر سه دروازه بان استقلال آماده هستند. رکورد شکنى را به حسینى تبریک مى گویم و اصلا مهم نیست که گل خوردیم و چیزى طبیعى در فوتبال است و هیچ وقت رکوردى پا بر جا نمى ماند. امیدوارم روند خوب دروازه بان تیم ما ادامه پیدا کند چرا که عملکرد خوب آن‌ها روى نتایج ما بسیار مهم است.

او درباره ضربه اى که به سر حسینى وارد شده گفت: حسینی مصدومیتى ندارد و تنها از بینى اش خون آمده است.

نامدارى درباره روند بازى گفت: تیم سایپا پس از دریافت گل مقدارى جلو کشید و این موضوع طبیعى بود. سایپا مربى و کادر فنى خوبى دارد و براى کسب نتیجه حمله مى کنند. گل خوردن ما اشکالى ندارد و باز هم مى گویم رکورد‌ها ماندگار نیست و خوشحالم حسینى رکورد‌ها را شکست و اگر هم دوباره حسینى این رکورد را بهبود نبخشد مى توان گفت: این رکورد باقى مى ماند.

مربى دروازه بان تیم فوتبال استقلال درباره اینکه مطرح شده وینفردشفر در نظر دارد از مهدی رحمتى در بازى هاى جام حذفى بهره ببرد گفت: شفر قطعا بهترین تصمیم را مى گیرد و از قبل نمى توان گفت کدام دروازه بان در کدام بازى باید قرار بگیرد. تصمیم نهایى با شفر است و هر دروازه بان در دروازه قرار بگیرد یعنى اینکه او در آن روز آماده  است.

انتهای پیام/

واکنش مربی دروازه بانان استقلال به رکوردشکنی حسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار