هنر رسانه‌های ارزشی افشای توطئه‌های استکبار است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: هنر رسانه‌های ارزشی، رصد و افشای توطئه‌ها و دسیسه‌های استکبار علیه امت اسلامی است.

رسانه‌های ارزشی توطئه‌های استکبار را افشا کنندبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام در همایش روز بسیج رسانه در شهرکرد، با اشاره به اهمیت و نقش‌های متفاوت رسانه‌ها در مقاطع مختلف از صدر اسلام تا کنون افزود: اصحاب رسانه با عظیم‌ترین کار در دنیای امروز مواجه هستند.

وی با بیان سختی کار در چالش عظیم جهانی که مستکبرین و مادی‌گرایان در برابر اسلام ایجاد کرده اند اظهار داشت: اصحاب و فعالان رسانه باید بدون توجه به تعداد مخاطب، وارد میدان شوند.

نکونام با اشاره به اهمیت توجه رسانه‌ها به جهت‌گیری صحیح در مسائل مختلف گفت: جهت گیری توحیدی و ولایی دو ویژگی برجسته است که رسانه‌ها نباید از آن فاصله بگیرند.

وی، جهت‌گیری درست و صحیح را عامل دستیابی به سعادت و روسفیدی در پیشگاه خدا برشمرد و برخی حزب‌گرایی‌ها و جناح‌گرایی‌ها در جامعه امروز را نادرست دانست.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: رسانه‌های جمهوری اسلامی، به دلیل حاکمیت نظام اسلامی بر کشور ایران، دیده بان تیزبین و زبان گویای امت اسلامی به شمار می‌روند.

نکونام خاطرنشان کرد:  هنر رسانه‌های ارزشی، رصد و افشای توطئه‌ها و دسیسه‌های استکبار علیه امت اسلامی است.
 
وی ادامه داد: امروزه تمام مستکبران و مخالفان اسلام در برابر انقلاب اسلامی و پرچم ایران قد علم کرده‌اند و درصدد پیاده کردن آخرین نقشه‌های خود علیه جمهوری اسلامی هستند که مقام معظم رهبری بر هوشیاری در این زمینه تأکید زیادی دارند.

نکونام، با قدردانی از هشیاری رسانه‌ها در خنثی سازی دسیسه‌های روز‌های اخیر دشمنان به بهانه ناملایمات اقتصادی و اجتماعی در کشور گفت: رسانه‌های ولایی و متعهد با بازگویی حقایق، خط شیطانی استکبار را از مردم وفادار به جمهوری اسلامی جدا کنند.

وی با تأکید بر اینکه در بدنه انقلاب اسلامی، روح سازش وجود ندارد افزود: وقتی سازش نباشد مقابله مستکبران امری طبیعی و بدیهی است.

۲۱ دی ماه همزمان با سالروز شهادت شهید مفقودالاثر غلامرضا رهبر به عنوان «روز بسیج رسانه» نامگذاری شده است.

شهید غلامرضا رهبر متولد ۱۳۳۶، اولین خبرنگار شهید صدا و سیما در دفاع مقدس می‌باشد که ۲۱ دی ماه سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/ف

اصحاب رسانه با عظیم‌ترین کار دنیا مواجه هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.