نمایشگاه «صنایع مستظرفه» شامل مجموعه نقاشی‌های مهدی ساروخانی با موضوع آثار تلفیقی از اشخاص گذشته (زمان قاجار) تا به امروز است.

به گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نمایشگاه «صنایع مستظرفه» مجموعه نقاشی‌های مهدی ساروخانی با موضوع آثار تلفیقی از اشخاص گذشته (زمان قاجار) تا به امروز در کاخ سعدآباد برگزار می شود.

آثار مهدی ساروخانی مجموعه‌ای از تابلوهای نقاشی است که بین سال‌های 93 تا 96 و  در اندازه های 110*140 با تکنیک رنگ روغن و چاپ خلق شده است.

مهدی ساروخانی دانش آموخته طراحی گرافیک و از اعضای انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران، مرکز توسعه هنرهای تجسمی و انجمن طراحان پارچه و لباس است.

ساروخانی که سابقه برگزاری چندین نمایشگاه انفرادی را در کارنامه هنری خود دارد، 17 سال است که فعالیت حرفه ای خویش را آغاز کرده است و سابقه شرکت و داوری در جشنواره های متعدد هنرهای تجسمی، از جمله جشنواره دانش آموختگان هنر دانشگاه های کشور و جشنواره هنرهای تجسمی آزادگان و پرتره نگاری مشاهیر ایران را دارد.

شایان ذکر است؛ آیین افتتاحیه نمایشگاه «صنایع مستظرفه» بیست و ششم دی ماه ساعت 14 برگزار می شود.

 علاقه‌مندان می توانند جهت بازدید ازاین نمایشگاه  تا تاریخ 6 بهمن ماه همه روزه از ساعت 9 تا 16:30 و در ایام تعطیل از ساعت 9 تا 20  به  موزه هنرهای زیبا واقع در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار