پوشش بیش از 100 درصدی سواد آموزی در ثلاث باباجانی

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان ثلاث باباجانی گفت: در راستای ریشه‌کنی و کاهش بی‌سوادی بیش از 100 درصدی حجم ابلاغی در دوره‌های سوادآموزی شهرستان پوشش داده شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه مجید حمیدی سرپرست آموزش و پرورش شهرستان ثلاث باباجانی با تاکید بر این‌که کاهش کامل بی‌سوادی مستلزم فعالیت مضاعف است گفت : برای کاهش آمار بی‌سوادی در شهرستان باید آستین‌های همت را بالا بزنیم و فعالیت‌های خود را مضاعف کنیم.

وی افزود :در واقع برای این‌ که بتوانیم در خصوص افزایش نرخ باسوادی نسبت به شهرستان‌های مجاور رتبه برتر خود را حفظ کنیم باید از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

وی از پوشش بیش از 100 درصدی حجم ابلاغی در دوره‌های سوادآموزی شهرستان خبر داد وبیان کرد : در راستای ریشه‌کنی و کاهش بی‌سوادی، همکاری بیش از پیش همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان، به ویژه اعضای شورای پشتیبانی نهضت سوادآموزی ضروری است.

حمیدی  بیان کرد: با وجود وضعیت نامناسب اماکن آموزشی و آسیب مدارس در زلزله اخیر وقفه ای در تشکیل کلاس های سواد آموزی در شهرستان بوجود آمد، که با نصب چادر، آموزش سواد آموزان در شهرستان از سر گرفته شد.

انتهای پیام/ز

 

کاهش کامل بی‌سوادی مستلزم فعالیت مضاعف است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.