پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان خراسان شمالی

رئیس صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان گفت : امسال 14 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال از صندوق امداد ولایت خراسان شمالی به مددجویان و نیازمند پرداخت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ رضا وحدانی رئیس صندوق قرض ‌الحسنه امداد ولایت استان خراسان شمالی گفت : در ۹ ماهه امسال سه هزار و ۱۲۶ فقره تسهیلات قرض‌ الحسنه اشتغال و حمایتی به مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند استان پرداخت ‌شده است،

وی با بیان این که صندوق قرض ‌الحسنه امداد ولایت استان در سال جاری ۱۴ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان پرداخت کرده است ، افزود : امسال تاکنون دو هزار و ۶۲۱ فقره وام حمایتی در اختیار نیازمندان مددجو و اقشار آسیب ‌پذیر قرارگرفته است .

وحدانی تأمین هزینه‌های درمانی ، ساخت و تعمیرات مسکن ، کمک به ازدواج ، کمک هزینه تحصیل ، بدهی ، لوازم منزل و دیه جرائم غیر ازجمله سرفصل‌های وام‌های حمایتی این نهاد بیان و اظهار کرد : شش میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات در بخش حمایتی پرداخت‌ شده است .

وی با اشاره به این که پرداخت تسهیلات در بخش وام‌های قرض‌الحسنه حمایتی نسبت به مدت ۹ ماه سال گذشته ۸۵ درصد افزایش داشته است ، گفت : امسال از محل صندوق امداد ولایت بیش از هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال به مددجویان در قالب 505 فقره وام اشتغال پرداخت ‌شده است.

رئیس صندوق قرض ‌الحسنه امداد ولایت خراسان شمالی افزود : پرداخت تسهیلات اشتغال از محل این صندوق نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۴ درصد افزایش داشته است.

وی تصریح کرد : در سال جاری ۴۰ هزار و ۶۳۵ خیر پنج میلیارد تومان از سرمایه نقدی خود را برای کمک به محرومان در این صندوق سپرده‌گذاری کردند .

انتهای پیام/آ

رشد 54 درصد پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.