اجرای پروژه با محوریت اقتصاد مقاومتی در مسجد سلیمان

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان گفت: ۲ پروژه خط لوله انتقال نفت در این شرکت با محوریت اقتصاد مقاومتی اجرا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  قباد ناصری، مدير عامل شركت بهره برداری نفت و گاز مسجدسليمان بیان داشت: 2 خط لوله به طول 21 هزار و 200 متر  با هدف تسهیل در فرآیند انتقال نفت تولیدی و همچنین صیانت از محیط زیست در 2 شهرستان مسجدسلیمان و ایذه اجرا شد.

وی افزود: با اجرای این 2 عملیات اصلاحی ضمن نوسازی و ایمن بخشی فرآیند انتقال 220 هزار مترمربع از زمین‌های کشاورزی واقع در حریم خطوط لوله با جمع‌آوری و خط لوله قدیمی از حریم مسکونی روستاها خارج شد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان  با اشاره به اینکه این اقدام علاوه بر فراهم کردن امکان کشت و زرع توسط روستاییان واقع در مسیر قبلی دارد گفت:  تأثیر زیادی در توسعه روستاها و جلوگیری از مهاجرت روستاییان ایفا می‌کند.

وی تأکید داشت:این اقدامات خطر پوسیدگی، نشت نفت و در نهایت آلایندگی محیط زیست مرتفع می‌شود و از سوزاندن مایعات گازی پالایشگاه تمبی جلوگیری و این فرآوردهٔ نفتی به جای سوزانیدن و ایجاد آلایندگی، فرآورش کرده  و موجب ارز آوری و تأمین نیازهای اقتصادی کشور می‌شود.

انتهای پیام/م

اجرای 2 خط لوله جديد انتقال نفت در شركت نفت و گاز مسجدسليمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.