ربیعی خبر داد

جعبه سیاه نفتکش و دو پیکر ایرانی پیدا شد

وزیرتعاون،کار ورفاه اجتماعی از پیدا شدن جعبه سیاه کشتی نفت‌کش خبرداد و گفت : برای به دست آوردن محتویات جعبه سیاه درخواست ملاقات داده‌ایم.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که به عنوان مسئول کمیته ویژه رسیدگی به حادثه نفتکش ایرانی به چین سفر کرده است، گفت: اکنون باید کمیته مشترکی جعبه سیاه را بررسی کنند و به شدت درخواست داریم که با خدمه ، کاپیتان و مسئولان  کشتی تصادف شده بتوانیم ملاقات داشته باشیم که ابعاد موضوع برایمان بیشتر روشن شود و در حال نزدیک شدن به نتیجه نهایی هستیم .

وی بیان کرد: به چین آمده ام تا کارها با سرعت بیشتری دنبال شود و به پیگیری امور نظارت داشته باشم در این چند ساعت اخیر تحولاتی رخ داد که باعث شد امور با سرعت بیشتری پیش رود .

وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سفیر ایران در چین با نماینده دریانوردی فرمانده کل عملیات در این کشور تفاهم نامه شیوه همکاری برای رفتن روی کشتی امضاکردند و چینی ها چند ساعتی به دنبال کشتی رفتند و متاسفانه دو پیکر مطهر ایرانی را از نزدیک موتور خانه که روی عرشه بوده به کشتی چینی منتقل کرده اند .

وی تصریح کرد: براساس یادداشت تفاهم امضا شده قرار براین شد که نیروهای ایرانی که برای امداد رسانی به چین آمده اند همراه با نیروهای چینی به سمت عرشه کشتی اعزام شوند.

ربیعی افزود: با اطلاعات به دست آمده نیروهای امدادی می توانند به موتور خانه برسند و با کنترل درجه حرارت می توان به نتیجه نهایی دست پیدا کرد.

انتهای پیام/

 درخواست ملاقات با خدمه کشتی برای به دست آوردن محتویات جعبه سیاه

برچسب ها: وزارت کار ، وزارت نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار