معاون سیاسی اجتماعی استاندار:

کم آبی از بزرگترین مشکلات مردم سیستان و بلوچستان است

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: کم آبی از بزرگترین مشکلات مردم این استان است و با ارائه روش‌های مختلف باید برای رفع این مشکل چاره اندیشی کنیم.

کم آبی از بزرگترین مشکلات مردم سیستان و بلوچستان استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، علی اصغر جمشیدنژاد معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان در مراسم تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان ویژه چابهار اظهار داشت: پیگیری مسائل و مشکلات براساس اعتبارات، نیاز‌ها و اولویت هاست که دولت برای حل مشکلات اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

جمشیدنژاد بیان کرد: بخشی از توسعه با جذب سرمایه گذاری خارجی امکانپذیر است و باید از تمام ظرفیت‌ها و مزیت‌های سیستان و بلوچستان برای پیشرفت و توسعه بهره ببریم.

وی تاکید کرد: استفاده از انرژی‌های نو و بهره گیری از تکنولوژی‌های جدید می‌تواند بخشی از مشکلات این منطقه از جمله کم آبی را حل کند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان از خدمات ارزنده ایوب درویشی فرماندار سابق چابهار قدردانی کرد و گفت: افراد در مسئولیت‌ها باید به گونه‌ای کار کنند تا خدمات آنان تا سال‌ها در میان مردم ماندگار باشد و از آن به نیکی یاد کنند.

نماینده مردم چابهار، نیکشهر، کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم اظهار داشت: چابهار پیشانی توسعه ایران است و باید هر چه سریعتر مشکلات کم آبی در ۴۳۸ روستای این شهرستان مرتفع شود.

عبدالغفور ایران نژاد افزود: چابهار بیش از ۵۰ هزار نفر حاشیه نشین دارد که ساکنان آن بدون امکانات برق، آب، بهداشت و مدرسه هستند.

وی از مسئولان خواست هر چه سریعتر مشکلات فاقدین شناسنامه، آسفالت راه‌های روستایی، اشتغال و کم آبی روستا‌های چابهار را با رهاسازی ۹۰ میلیون مترمکعب آب ذخیره شده در پشت سد زیردان مرتفع کنند.

فرماندار شهرستان ویژه چابهار نیز از حسن توجه مردم و مسئولان قدردانی کرد و افزود: در طول ۱۰ ماه مسئولیت به عنوان فرماندار از هیچ کوششی برای خدمت گذاری به مردم دریغ نکردم.

ایوب درویشی گفت: چابهار برخلاف نام و آوازه اش از محروم‌ترین نقاط ایران اسلامی از نظر شاخص هاست و باید توجه بیشتر برای توسعه و آبادانی آن شود.

 در این مراسم غلامرضا مجیدی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری چابهار به عنوان سرپرست این فرمانداری منصوب و از خدمات ایوب درویشی فرماندار سابق این شهرستان نیز قدردانی شد.

معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری‌های ایرانشهر و زاهدان از جمله سوابق غلامرضا مجیدی سرپرست فرمانداری چابهار بوده است.

چابهار واقع در قلب مَکُّرانِ بلوچستان و در فاصله ۶۴۵ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان از ۲ شهر به نام‌های چابهار و نگور، سه بخش مرکزی، دشتیاری و پلان، شش دهستان و ۴۳۸ روستا تشکیل شده است.

انتهای پیام/ع

بخشی از توسعه با جذب سرمایه گذاری خارجی امکانپذیر است

برچسب ها: بحران آب ، آب وفاضلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار