معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان :

۶۰ درصد تسهیلات رونق تولید در همدان پرداخت شده است

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه ۲۰۰۳ پرونده ثبت‌نام شده برای دریافت تسهیلات در همدان وجود دارد گفت:۶۰ درصد تسهیلات رونق تولید در همدان پرداخت شده است.

۶۰ درصد تسهیلات رونق تولید در همدان پرداخت شده استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ عباس احمدی معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان تعداد ثبت نام شدگان در بخش صنعت 421 فقره با مبلغ 815 میلیارد تومان است که تعداد 250 مورد با مبلغ 632 میلیارد تومان به بانک معرفی‌شده است.

وی با بیان اینکه تعداد تسهیلات پرداخت‌شده در بخش صنعت 66 مورد با مبلغ 332 میلیارد تومان بوده است افزود: در بخش کشاورزی نیز 1582 مورد پرونده ثبت نام شده با مبلغ 530 میلیارد تومان وجود داشته است.

احمدی عنوان کرد: در بخش طرح‌های معرفی شده به بانک نیز 653 مورد با مبلغ 128میلیارد تومان و پرداخت شده در بخش کشاورزی 395 مورد به مبلغ 32 میلیارد تومان بوده است.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان اعلام کرد: به صورت کلی دو هزار و سه طرح به مبلغ 1344 میلیارد تومان ثبت‌نام کردند و 903 مورد به مبلغ 760 میلیارد تومان به بانک معرفی شده اند.

احمدی افزود: به صورت کلی در دو بخش صنعت و کشاورزی تسهیلات تعداد 461 مورد پرونده به مبلغ 364 میلیارد تومان پرداخت شده که 60 درصد تسهیلات رونق تولید را شامل می‌شود که پرداخت شده است.

وی اظهار داشت: 60 درصد منبع را در تسهیلات رونق جذب کردیم و امیدواریم با توجه به 2003 ثبت‌نام شده با مبلغ 1343 میلیارد تومان حداقل 50 درصد این موارد در استان همدان پرداخت شود.

احمدی تصریح کرد: برای طرح‌های رونق تولید یارانه در نظر گرفته شده که این یارانه برای بخش کشاورزی و صنعت اعمال می‌شود و جزئیات و چگونگی آن در آینده اعلام می‌شود.

وی عنوان کرد: درصدی از متقاضیان دریافت تسهیلات رونق تولید در بخش کشاورزی و صنعت انصراف داده و یا عدم مراجعه به بانک داشتند که این موارد به دلیل نرخ سود بوده و یا برخی امکان تأمین وثیقه بانکی را ندارند که در حال بررسی موارد هستیم.

انتهای پیام/ص.ف

پرداخت 60 درصد تسهیلات اشتغال زایی در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.