مهاجم مطرح لیگ برتر ساز جدایی کوک کرد

آلویس نانگ، مهاجم کامرونی پارس جنوبی جم درصدد فسخ قرارداد با این باشگاه و پیوستن به تراکتورسازی تبریز است.

مهاجم مطرح، ساز جدایی کوک کرد/ مقصد بعدی تراکتور!به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، آلویس نانگ، ستاره کامرونی سابق تیم های لوانته اسپانیا، فولاد خوزستان، نفت تهران و تراکتورسازی تبریز که در ابتدای فصل به پارس جنوبی جم پیوست، درخشش فوق العاده ای در این تیم داشت و 4 گل به ثمر رساند اما با مرور زمان کمتر به بازی گرفته شد و در چند روز گذشته نیز در تمرینات زردپوشان غایب بود تا سازجدایی کوک کند و خواستار خروج از تیم پارس جنوبی شود.

او برای رفتن از جمع شاگردان تارتار درخواست رضایت‌نامه کرده است اما کادرفنی و مسئولان پارس جنوبی با درخواست این بازیکن مخالفت کردند و خواهان حضور او در تمرینات تیم شدند اما نانگ در روزهای گذشته در تمرینات تیم حاضر نشده است و به هر روشی دوست دارد از جمع پارسی ها جدا شود و به تراکتورسازی بپیوندد.

باشگاه تراکتورسازی پس از اینکه نتوانست عیسی آل کثیر را جذب کند، حالا درصدد جذب آلویس نانگ است و تمام تلاشش را می کند تا بازیکن سابق خود را به خدمت بگیرد. البته پارس جنوبی که با مشکلات مالی هم مواجه است، به هیچ عنوان نمی خواهد با نانگ فسخ قرارداد کند و این موضوع کار را برای تراکتورسازان سخت می کند.

همچنین باشگاه سایپا هم برای جایگزینی عباس زاده به نانگ پیشنهاد داده اما طبق شنیده ها، پیشنهاد تبریزی ها بهتر بوده و نانگ دوست دارد به تراکتورسازی برود.

انتهای پیام/

نانگ به تراکتور می رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۶:۲۵ ۲۴ دی ۱۳۹۶
عجبه
United States of America
صادق
۱۶:۲۵ ۲۴ دی ۱۳۹۶
بذار بره مهم نیست
United States of America
ناشناس
۱۶:۲۴ ۲۴ دی ۱۳۹۶
برای چی
United States of America
مطرح
۱۶:۲۳ ۲۴ دی ۱۳۹۶
توراه شمال به جنوب ایران اخرش میمره
آخرین اخبار