کهگیلویه و بویراحمد طرح جامع گردشگری ندارد

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان فاقد طرح جامع گردشگری به عنوان مبنای توسعه در این بخش است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  محمود باقری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: گردشگری به عنوان یکی از محورهای توسعه کهگیلویه و بویراحمد بوده زیرا در این حوزه پتانسیل و توانمندی‌های خاص و بالقوه‌ای وجود دارد ولی تاکنون به طور مطلوبی از این ظرفیت استفاده نشده است.

وی با تاکید بر اینکه به طور حتم با تدوین طرح جامع گردشگری استان می‌توانیم گام‌های موثری در زمینه توسعه این صنعت برداریم، عنوان کرد: این طرح به عنوان نقشه راه و مبنای برنامه‌های توسعه گردشگری قرار می‌گیرد.

باقری ابراز کرد: برای تدوین طرح جامع گردشگری استان اعتبار نداریم که انتظار می‌رود مجموعه مدیران و متولیان امر بویژه نماینده عالی دولت در استان و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در این زمینه نگاه ویژه داشته باشند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد افزود: طرح جامع گردشگری به عنوان نقشه راه و مبنای اقدامات توسعه این بخش به عنوان یک اولویت در دستور کار بوده و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌شود.

باقری از در دستور کار بودن احداث اردوگاه رفاهی خلیل اسفندیاری در زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع از اراضی ملی واقع در 4 کیلومتری شهر مارگون بویراحمد خبر داد و گفت: هم اکنون بیش از 50 اردوگاه رفاهی در این استان فعالیت دارد.

انتهای پیام/ش

برای تدوین طرح جامع گردشگری استان اعتبار نداریم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.