در ۸ ماهه ابتدایی امسال؛

صادرات غیرنفتی لرستان رشد ۳۲ درصدی داشته است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از رشد ۳۲ درصدی صادرات غیرنفتی این استان در ۸ ماهه ابتدایی امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  محمدرضا صفی‌خانی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی لرستان بیان کرد: بر اساس سیاست‌گذاری صورت گرفته امسال رشد ۲۵ درصدی صادرات غیر نفتی لرستان پیش بینی شده که خوشبختانه در ۸ ماهه ابتدایی امسال شاهد رشد ۳۲ درصدی این حوزه هستیم.

وی ادامه داد: بر همین اساس در ۸ ماهه ابتدایی امسال ۱۸۰ میلیون دلار کالای غیرنفتی از لرستان به کشور‌های مختلف صادر شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان عنوان کرد: امسال تاکنون از محل تسهیلات رونق تولید ۲۳۲ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

صادرات غیرنفتی لرستان رشد ۳۲ درصدی داشته است

صفی خانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیشرفت فیزیکی بیش از ۷۰ درصدی فولاد و ذوب آهن ازنا، اظهار داشت: اکنون مشکل اصلی این کارخانه تامین برق مورد نیاز بوده که با اقدامات صورت گرفته و پیگیری‌های مدیریت ارشد استان امیدواریم این معضل برطرف شود.

وی عنوان کرد: در دهه فجر امسال دو خانه فرش کوهدشت و دورود به بهره برداری خواهند رسید، اما هدف اصلی در این حوزه تکمیل بازارچه فرش دستباف لرستان است.

این مسئول در ادامه با اشاره به پیشرفت فیزیکی بازارچه فرش دستباف لرستان اظهار داشت: اکنون مهمترین مانع برای تکمیل این طرح تخصیص نیافتن اعتبار مورد نیاز بوده و در صورت برطرف شدن این مشکل بازارچه تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/د

رشد ۳۲ درصدی صادرات غیرنفتی لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار