آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در همدان

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اولویت با پرونده‌هایی است که مبلغ آنها زیر 25 میلیون تومان است.

آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ یدالله روحانی‌منش مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: در راستای اجرای سیاست‌های ستاد دیه و با هدف آزادی زندانیان نیازمند مالی جرائم غیر عمد و به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام‌الله دهه فجر تعدادی از  زندانی واجد شرایط با اعتباری مشخص از محل کمک‌های نیکوکاران استان از زندان آزاد و به آغوش خانواده های خود بازگردانده می‌شوند.

وی با بیان اینکه کمک‌های ناچیز تک‌تک افراد می‌تواند گره‌های بزرگی از زندگی برخی خانواده‌ها که به ناخواسته در زندان به سر می‌برند باز کند، اظهار کرد: از تمام خیرین و نیک‌اندیشان خداجو استدعا دارم بانی خیر شده و موجبات آزادی انسان‌های گرفتار دربند را که در محکومیت‌های مالی و تصادفات زندانی شدند را فراهم کنند.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان ادامه داد: مبلغ پرداختی پرونده‌های موجود در زندان با یکدیگر متفاوت است و اولویت با پرونده‌هایی است که مبلغ آنها کمتر از 25 میلیون تومان است.

انتهای پیام/ ب

آزادی دونفر از زندانیان جرائم غیر عمد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.