همراه با شهدا؛

زندگی نامه شهیدمرد علی احمدپور

گوشه‌ای از زندگی‌نامه شهید مرد علی احمدپور از شهدای هشت سال دفاع مقدس را در اینجا بخوانید.

به گزارش خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛حماسه دفاع مقدس روز به روز بالنده‌تر شد و جوانان ما چونان کوهی استوار در برابر تهاجم دشمن ایستادند. مقدس‌ترین و با ارزش‌ترین استقامت، دفاع از عقیده است و بدون شک دوران هشت ساله جنگ تحمیلی عراق علیه ایران از افتخارات بزرگ و بی‌نظیر ایران اسلامی است.

شهادت زندگانی جاودانه یافتن است؛ اوج و عروج تعالی است. شهادت تکامل ایمان و نهایت خلوص قلب‌هاست. شهادت مردن تحمیلی نیست، انتخاب آزادانه و آگاهانه است؛ خلوت عاشق و معشوق است.شما می‌توانید در ادامه شرح کوتاه زندگی شهید مرد علی احمدپور  یکی از شهدای دوران دفاع مقدس را بخوانید؛

شهید مردعلی احمدپور علی آباد در تاریخ 1325/5/22 در روستای خانشان دیده به دنیا آمد و دوران کودکی را در دامان پدر و مادری دلسوز و مومن گذراند . بعد از چند سال کار و تلاش گواهینامه پایه یکم رانندگی را در تهران گرفت و به رانندگی پرداخت . در خرداد سال 1362 در سپاه پاسداران ارومیه نام نویسی کرد و به عنوان راننده مشغول به خدمت شد تا اینکه در مورخه 1362/3/19 در کربلای لاله گون کردستان بدست  اشرار مسلح حزب کومله و دموکرات به درجه رفیع شهادت نائل آمد .

فرازی از وصیت نامه شهید محمود احمدیان

عزیزان من ای برادرم ، ای خواهرم ، همسرم و فرزندان دلبندم اینک که این وصیت نامه را مینویسم و با دلی پر شور و عشق به میهن عزیزم به رزم بی امان خود علیه کافران از خدا بیخبر ادامه خواهم داد حتی تا مرز شهادت که تنها ارزوی من است و اگر انشاالله مورد قبول خدا شوم و شهید در راه اسلام عزیز شدم برایم گریه و زاری نکنید چون کشته شدن در راه خدا بسی افتخار است و چنانچه در قرآن خداوند توانا و قادر وعده داده آنان که در راه خدا جهاد می کنند و در راه خدا کشته می شوند نمرده اند بلکه زنده هستند و در نزد خدا روزی می خورند .

انتهای پیام/

 بیوگرافی شهید مرد علی احمدپور

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار