تمدید نام نویسی در آزمون سراسری قرآن کریم تا 30 دی

یاسوج- ایرنا- مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: نام نویسی برای شرکت در نخستین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم این اداره کل که از 18 آذر سال جاری آغاز شد تا 30 دی 1396 ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ پیشتر آخرین مهلت نام نویسی برای شرکت در این آزمون 20 دی سال جاری اعلام شده بود.

حجت الاسلام سید نورالله جنتی پور اظهار داشت: این آزمون 10 اسفند سال جاری و همزمان با سراسر کشور به طور متمرکز در مراکز هشت شهرستان کهگیلویه و بویراحمد شامل شهرهای یاسوج، سی سخت، دوگنبدان، باشت، دهدشت، چرام، لیکک و لنده برگزار می شود.

وی افزود: این آزمون در رشته های حفظ قرآن کریم، حفظ موضوعی، مفاهیم قرآن کریم، معارف اهل بیت (ع) و درک معنا و تدبر در قرآن برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: شرکت در این آزمون بدون محدودیت سنی بوده و برای عموم مردم استان آزاد است.

حجت الاسلام جنتی پور عنوان کرد: افراد متقاضی شرکت در این آزمون می توانند برای نام نویسی و کسب اطلاعات بیشتر به سایت اینترنتی به نشانی www.quranedu.ir مراجعه کنند.

وی ابراز داشت: این آزمون همراه با اهدای لوح سپاس و جوایز نقدی بوده و به برگزیدگان آن نیز گواهی نامه معتبر اعطا می شود.
حجت الاسلام جنتی پور گفت: این آزمون با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانشگاه ها، حوزه علمیه، جهاد دانشگاهی و اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

وی اظهار داشت: تاکنون یک هزار و 200 پوستر برای اطلاع رسانی این آزمون در کهگیلویه و بویراحمد توزیع شده است.

حجت الاسلام جنتی پور افزود: سه مأموریت اصلی سازمان اوقاف و امور خیریه شامل حوزه های بقاع متبرکه، موقوفه ها و ترویج فرهنگ قرآنی است.

هم اینک افزون بر 500 خانه قرآن و 15 مؤسسه قرآنی در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند.

انتهای پیام/غ

 تمدید ثبت نان آزمون سراسری قرآن کریم

برچسب ها: سازمان اوقاف ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.