نام نویسی سرمایه گذاران روستایی در سامانه کارا

سرمایه گذاران روستایی می‌توانند برای دریافت تسهیلات یارانه‌دار در سامانه کارا نام نویسسی کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، یحیی عسگری پور بخشدار امامزاده عبدالله آمل گفت: با آغاز به کار سامانه کارا، سرمایه گذاران روستایی می‌توانند برای دریافت تسهیلات یارانه‌دار درخواست‌های خود را به صورت الکترونیکی اشتغال خود را پیگیری کنند.

وی افزود: در این سامانه طرح‌های توجیهی کسب و کار و شغل مورد نظر را سرمایه گذاران دریافت می‌کنند البته تسهیلات به صورت فردی و گروهی و تعاونی پرداخت می‌شود و سود حداکثر ۱۰ درصد و حداقل ۴ درصدی برای آن در نظر گرفته شده است.

بخشدار امامزاده عبدالله آمل گفت: این سامانه به منظور تسهیل در فرایند ارائه تسهیلات در اختیار سرمایه گذاران و کارآفرینان به نشانی http://kara.mcls.gov.ir/null/Home/Main در دسترس است.

عسگری پور افزود:یکی از جنبه‌های اصلی سامانه کارا اجرای طرح کارورزی ویژه جذب فارغ التحصیلان دانشگاهی و آموزش در محیط کار واقعی است.

وی گفت: کاهش هزینه آموزش با ارائه طرح مشوق‌های کارفرمایی برای جذب نیروی کار و ارائه یارانه دستمزد برای کارفرمایان در صورت جذب متقاضیان شغل در مناطق دارای نرخ بیکاری بالا از ابعاد برنامه اشتغال فراگیر هستند.

عسکری پور تاکید کرد: با ایجاد اشتغال قوام و دوام و ماندگاری در روستا‌ها افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/آ

سرمایه گذاران روستایی در سامانه کارا نام نویسی کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۲۶ دی ۱۳۹۶
باسلام
لطفا در مورد ثبت نام در سامانه کارا توضیحات کامل بزارید چون
این سامانه اصلا کار نمی کنه اصلا ثبت نام وجود نداره
آخرین اخبار