جانشین فرمانده انتظامی؛

کشف سه میلیارد ریال کالای مسروقه در سیستان و بلوچستان

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با انهدام باند چهار نفره سارقان منازل، سه میلیارد ریال کالای مسروقه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی این استان کشف شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ احمد طاهری جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل که موجب بروز نارضایتی در میان شهروندان بود، بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی بررسی موضوع را آغاز کردند.

طاهری  افزود: کارآگاهان پلیس در تعاقب اقدامات تخصصی، رد پا‌هایی از چند سارق سابقه دار و حرفه‌ای را در این سرقت‌ها به دست آوردند.

وی تصریح کرد: پس از اینکه محل تردد این سه سارق توسط پلیس زیر نظر قرار گرفت در یک عملیات غافلگیرانه اعضای این باند که سابقه سرقت و اعتیاد به مواد مخدر را داشتند، دستگیر شدند و در تحقیقات تخصصی به سه فقره سرقت منزل اعتراف کردند.

سرهنگ طاهری با اشاره به اینکه ارزش کالا‌های به سرقت رفته توسط سارقان سه میلیارد ریال است گفت: ماموران پلیس در ادامه رسیدگی به این پرونده یک مالخر را شناسایی و دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: اعضای این باند پس از تکمیل تحقیقات تحویل مراجع قضایی شدند.

وی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و حضور محسوس و نامحسوس در تمام نقاط، اجازه نخواهد داد که سارقان و قانون شکنان در هیچ نقطه‌ای احساس آرامش کنند.

انتهای پیام/ع

دستگیری سارق درسیستان وبلوچستان 

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سارق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.