رئیس مجلس مالی در سیزدهمین کنفرانس بین المجالس کشورهای اسلامی:

کشورهای اسلامی باید با صدایی یکپارچه با تروریسم مبارزه کنند

رئیس مجلس مالی گفت: مبارزه با تروریسم یکی از چالش‌های پیش روی سازمان همکاری اسلامی است و همه برای مبارزه با این موضوع صدای واحد داشته باشیم.

کشورهای اسلامی باید با صدایی یکپارچه با تروریسم مبارزه کنندبه گزارش   خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان  «ایساکا سیدیبه» رئیس مجلس ملی مالی صبح امروز (سه‌شنبه، 26 دی ماه) در سیزدهمین کنفرانس مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی اظهار کرد: مقوله مبارزه با تروریسم یکی از چالش‌های فراروی سازمان همکاری اسلامی است.

وی با بیان اینکه باید با صدایی یکپارچه و واحد درباره این موضوع صحبت کنیم، ادامه داد: مسئله فلسطین و بیت‌‌المقدس یکی از مسائل اساسی است و این موضوع از محورهای گفتگوی بین کشورها بوده است.

رئیس مجلس مالی تصریح کرد: بعد از اینکه رئیس جمهور آمریکا تصمیم انتقال سفارت آمریکا به قدس را اعلام کرد مسئله فلسطین مورد توجه جدی‌تر کشورها قرار گرفت.

سیدیبه تأکید کرد: تلاش‌ها و اقدامات زیادی انجام شد تا رئیس جمهور آمریکا از تصمیمش منصرف شود اما این اقدامات کافی نبوده و جامعه بین‌الملل باید اقدامات بیشتری انجام دهد.

وی با تأکید بر ضرورت همکاری‌های بیشتر برای حل مسئله فلسطین اظهار کرد: در این جهت کمیته‌ای تشکیل و بیانیه‌ای هم در پایان کمیته دائمی فلسطین قرائت شد که باید در حرکت‌های آینده به آن توجه کنیم.

رئیس مجلس مالی افزود: امیدواریم سازمان همکاری اسلامی زمینه همکاری بیشتر کشورها را فراهم کند، همچنین برای آقای لاریجانی آرزوی موفقیت می‌کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار مجلس ، قدس ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار