آیت‌الله علوی گرگانی:

رعایت حق و خدمت به مردم باید سرلوحه همه مسئولان باشد

مرجع تقلیدشیعیان گفت: خدمت به مردم بایدسرلوحه کار همه مسئولان بوده و در راه خدمت به مردم نبایداز هیچ تلاشی فروگذاری کنند.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ سید محمدعلی علوی‌گرگانی ظهر امروز در دیدار با جمعی از هسته گزینش اداره‌کل آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد با اشاره به اهمیت توجه به آموزه‌های قرآن اظهار داشت: خداوند متعال آنچه در قرآن کریم بیان کرده مشتمل بر حقایقی است که تنها با عمل کردن به آن می‌توان به سعادت دست‌یافت.

وی شرط هدایت و عاقبت‌به‌خیری را خواست قلبی افراد دانست و افزود: تنها با بیان و حضور پای سخنان بزرگان نمی‌توان به هدایت واقعی دست پیدا کرد و انسان باید باجان و دل در طلب هدایت و بهره بردن از آموزه‌های قرآن بود و در عمل این خواست قلبی را به اثبات برساند.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به حساسیت مسئولیت گزینش در آموزش‌وپرورش تصریح کرد: گزینش معلمان برای تربیت نسل آینده کشور یکی از خطیرترین مسئولیت‌های است که کسی می‌تواند به عهده بگیرد.

وی رعایت حق را مهم‌ترین هدف مسئولان در این سمت دانست و خاطرنشان کرد: باید در هر پرونده‌ای که به شما ارجاع داده می‌شود تنها به حفظ حق توجه کنید تا به حقوق دیگران تجاوزی نشود.

آیت‌الله علوی گرگانی تأکید کرد: هرگز نباید مسئله رفاقت و دوستی وارد مقوله کاری شده و به خاطر مناسبات اجتماعی حقی در این مرکز پایمال شود.

وی خدمت به خلق مهم‌ترین عامل خوشنودی خداوند دانست و گفت: خدمت و محبت به خلق را سرلوحه کار خود قرار داده و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نکنید.

استاد برجسته حوزه علمیه قم با توصیه به انجام به‌موقع فرایض الهی بیان کرد: خواندن اول وقت نماز باعث گشایش در همه امور بوده و باید در همه ادارات دولتی و غیردولتی نسبت به نماز جماعت و خواندن نماز اول وقت توجه و پیگیری لازم انجام شود.

انتهای پیام/الف

خدمت به خلق مهم ترین عامل خشنودی خداوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار