اعزام مبلغ؛

اعزام ۳۰۰مبلغ دهه فجر به نقاط مختلف لرستان

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات لرستان از اعزام بیش از ۳۰۰ مبلغ در ایام‌الله دهه فجر به اقصا نقاط استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی معاون فرهنگی سازمان تبلیغات لرستان اظهار داشت: اداره کل سازمان تبلیغات لرستان از ۲۲ کمیته دهه فجر عضو ۱۷ کمیته به‌صورت مستقیم است و ارتباط غیرمستقیم با مابقی کمیته‌ها نیز دارد.

وی افزود: در ایام‌الله دهه فجر بیش از ۳۰۰ مبلغ به اقصا نقاط لرستان اعزام می‌شود و روحانیون مساجد استان نیز در این ایام فعالیت‌های تبلیغی را انجام می‌دهند و جشن انقلاب در مساجد استان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات لرستان عنوان کرد: برنامه‌های قرآنی در ۲۵ منطقه آسیب خیز استان برگزار و همچنین محافل انس با قرآن در مناطق محروم لرستان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: مراسم تجلیل از مداحان پیشکسوت در لرستان برگزار و همه کانون مداحان استان در روز ۲۲ بهمن در مسیر راهپیمایی، ایستگاه‌های صلواتی را برپا می‌کنند.

غلامی تصریح کرد: ۱۰۰ گفتمان دینی با عنوان انقلاب دردانشگاه‌ها،مدارس وحوزه‌های علمیه برگزار می‌شود و بیش از ۲۰ نفر از مبلغان سازمان نیز دهه فجر در روستا‌ها و مناطق عشایری حضور می‌یابند و برنامه‌های این ایام را برگزار می‌کنند.

انتهای پیام/م

۳۰۰ مبلغ دهه فجر به نقاط مختلف لرستان اعزام می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار