گرشاسبی: تا پایان فصل قرارداد ۱۰ بازیکن تمام می‌شود

سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس گفت: تا پایان لیگ هفدهم فوتبال قرارداد ۱۰ بازیکن سرخ پوش به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان حمیدرضا گرشاسبی سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس  درگفتگو با رادیو در مورد مسائل مختلف تیم پرسپولیس توضیحاتی را بیان کرد.

تا پایان فصل قرارداد چند بازیکن به پایان می‌رسد؟

حدود ۱۰ بازیکن قراردادشان در پایان فصل تمام می‌شود، ما منتظر هستیم تا برانکو لیست بازیکنان مورد نیازش را اعلام کند و براساس آن اقدام کنیم، اما تا به این لحظه کسی ساز جدایی از پرسپولیس نزده و همه در تمرینات و بازی‌ها به پرسپولیس کمک می‌کنند و فاصله امتیازی به وجود آمده در سایه همین همدلی است.

چند درصد از بدهی‌های باشگاه پرداخت شده است؟

بیش از ۷۰ درصد پرونده‌ها بسته شده و کار سایر پرونده‌ها هم به صورت مداوم در حال انجام شدن است و به دنبال این هستیم تا قبل از تهدید‌های جدی به رتق و فتق امور بپردازیم.

برای جلوگیری از وقوع این اتفاقات چه کاری باید انجام داد؟

یک مجموعه باید مراقب این موضوع باشند. شاید به طور مثال من حواسم جمع نباشد یا قصوری کنم، اما ناظر بر کار ما که فدراسیون فوتبال است باید مراقبت انجام دهد تا قبل از وقوع، پیشگیری کند. تلاش ما همین است که اگر قرار است یک فرد خارجی به جمع‌مان اضافه شود حرفه‌ای‌تر این کار را انجام دهیم.

وضعیت کامیابی نیا چگونه است؟

گرشاسبی در خصوص وضعیت کمال کامیابی‌نیا اظهارداشت: متأسفانه کتف این بازیکن در یک حادثه در رفت و جای حساسی هم هست چرا که اگر ۲ بار این اتفاق رخ بدهد در رفتن کتف حالت عادی به خود می‌گیرد، او در یک حرکت ورزشی قصد شیرجه زدن داشت که این حادثه پیش آمد و خوشبختانه به خیر گذشت و فکر می‌کنم کمتر از ۲ هفته دیگر به تمرینات برگردد.

آیا برانکو از مصدومیت‌های پی در پی بازیکنانش ناراحت است؟

برانکو چیزی در این‌باره نگفته است.

 رقم قرارداد طارمی در الغرافه چه میزان است؟

رقم این بازیکن را تا قطعی نشود نمی‌گویم. ما از باشگاه الغرافه خواستیم تا شرایطشان را اعلام کنند و آن‌ها هم این کار را انجام دادند. بعد از آن ما ۲-۳ بند را جابجا کردیم و آن‌ها این شرایط ما را پذیرفتند. حالا منتظر ارسال نامه از سوی آن‌ها و امضای طارمی و باشگاهش هستیم تا آن را بررسی کنیم که اگر مورد قبول بود آن را امضا کنیم و فکر می‌کنم طی امروز و فردا این اتفاق رخ دهد. درباره اینکه شاید هم موافقت نشود باید بگویم در فوتبال ما هرچیزی قابل رخ دادن است و هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست.

 آیا تمایل دارید طارمی برگردد؟ گفته می‌شود پرسپولیس برای کسب سود راضی شد طارمی به قطر برود؟

ما اصرار داشتیم طارمی بماند و حتی ما و کادر فنی نشست‌هایی هم با او داشتیم تا او بماند و بخصوص در آسیا جبران کند، اما او دلش با رفتن به یک تیم خارجی بود و می‌خواست تجربه جدیدی کسب کند. درباره سوددهی پرسپولیس هم باید بگویم که یک درصد این مسئله در ذهن ما نبود. ما جریمه باشگاه ریزه‌اسپور را با مذاکراتی مورد بخشیدگی قرار دادیم و هرکسی که فکر می‌کند ما برای سوددهی طارمی را ترانسفر کردیم من را ناراحت می‌کند. به صورت محکم می‌گویم که طارمی گفت که من ۳ ماه قرارداد دارم کمک کنید تا بروم تا پولی هم گیر باشگاه بیاید.

هواداران از چالش‌های میان بازیکنان نگران هستند از جمله بیرانوند و انصاری.

کسی که ورزش می‌کند شاید بگومگوهایی هم داشته باشد، اما پرسپولیس یک باشگاه بزرگ است و مسائل کوچکش هم بزرگ دیده می‌شود. آن‌ها حتی با هم به کمیته انضباطی آمدند و با هم رفاقتی برخورد کردند.

گفته می‌شود برانکو، مسلمان را نمی‌خواهد، درست است؟

برانکو عاشق تک تک بازیکنانش است و بحثی هم در این خصوص نداشته است. از رسانه‌ها خواهش می‌کنم برای تیمی که از ۲ پنجره نقل و انتقالات محروم است مطالب تحریک‌آمیز ننویسند و کمک کنند تا این شرایط بحرانی را پشت سر بگذاریم.

چرا تاج در هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک رای نیاورد؟

احتمالاً تاج فعالیت و رایزنی از قبل انجام نداده بود و برنامه‌هایش را هم ارائه نداده است. من به صورت دقیق نمی‌توانم در این‌باره صحبت کنم، اما نیاز به لابی و تلاش است. اما فکر می‌کنم فوتبال با این سر و صدا و علاقه‌ای که مردم دارند جایش بود که یک عضو در هئیت اجرایی داشته باشد.

نظر شما درباره انتخابات نائب رئیس فوتبال و حواشی آن چیست؟

بهتر بود که آراء به صورت تک تک روی تخته نوشته می‌شد تا این شبهات به وجود نمی‌آمد.

پرسپولیس می‌تواند بازیکن آزاد بگیرد؟

تا وضعیت پنجره‌های نقل و انتقالات ما مشخص نشود نمی‌توانیم بازیکن بگیریم، اما درباره بخشش پنجره‌ها باید بگویم که شاید تخفیفی در این‌باره شامل حال ما شود چرا که تفاهم ما با باشگاه ریزه‌اسپور به دیدگاه CAS ارسال شده و ناامید نیستیم.

چرا کمیته انضباطی برای پرسپولیس خیلی زود تشکیل می‌شود؟

ما جلساتی با  تاج و مسئولان کمیته انضباطی داشتیم و حرف‌های ما را پذیرفتند، اما بعضاً شرایط خاصی هم بود که تمکین کردیم، اما مقصر گاهی کسان دیگری هستند. وقتی در یک بازی داور ۳ پنالتی صددرصد ما را نمی‌گیرد داور مقصر است و اگر هم تیم ما جریمه می‌شود داور باید آن را بپردازد. البته به دنبال اصلاحاتی در این زمینه هستیم.

انتهای پیام/

اظهارات گرشاسبی درباره پرسپولیس

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار