تیر آجورلو به بن بست "تی آر تی" خورد

مسئولان باشگاه تراکتورسازی برای انتخاب سرمربی جدید خود به صورت نمایشی تلاش خود را می‌کنند.

تلاشهای نمایشی مسئولان تراکتورسازی برای انتخاب سرمربیبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل محمدی سرمربی تراکتورسازی  بعد از باخت برابر نفت تهران در تمرینات این تیم شرکت نکرد و نامه فسخ قرارداد خود را به این باشگاه ارسال کرد.

گفته می‌شود که توافقی میان باشگاه تراکتورسازی و گل محمدی صورت گرفته است و قرار شد که گل محمدی با بخشش ۵۰ درصد قراردادش و اخذ ۱۰ درصد باقی مانده از مطالبات خود از تراکتورسازی جدا شود.

مسئولان تراکتورسازی بعد از کنارگیری گل محمدی برای تعیین سرمربی جدید با مصطفی دنیزلی سرمربی سابق پرسپولیس و پاس تهران مذاکراتی داشتند.

البته دنیزلی برای حضور در باشگاه تراکتورسازی به علت قرارداد با یک برنامه تلویزیونی ترکیه‌ای با مشکل مواجه شده است.

گفته می‌شود دنیزلی تلاش‌های خود را برای فسخ قرارداد با این برنامه تلویزیونی به کار می‌گیرد تا با باشگاه تراکتورسازی قرارداد ببندد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که افندی موضوع قرارداد با برنامه تلویزیونی را بهانه کرده است تا رقم قرارداد خود را افزایش بدهد.

اختلاف مالی با دنیزلی هم یکی از موضوعاتی است که باعث شده تاکنون توافقی با این مربی صورت نگیرد.

مبلغ پیشنهادی دنیزلی ۵۰۰ هزار دلار است، اما باشگاه تراکتورسازی قصد دارد با مبلغ کمتری این مربی را به خدمت بگیرد. البته گفته می‌شود افندی ۱۰۰ هزار دلار به تراکتورسازی تخفیف داده است.

نمایندگان تراکتورسازی همچنان در ترکیه به دنبال توافق با دنیزلی هستند، اما با "ارسون یانال" گزینه بعدی هم وارد مذاکره شدند تا در صورت به توافق نرسیدن با افندی، سرمربی سابق فنرباغچه را به خدمت بگیرند.

ارسون یانال گزینه مربیگری تراکتورسازی سابقه قهرمانی با باشگاه فنرباغچه را دارد و با "ترابوزن اسپور" هم در جام یوفا حضور داشته است. او در گذشته دستیار دنیزلی بوده است.

همچنین یانال کاشف "آردا توران" ستاره سابق تیم ملی ترکیه است.

یک منبع آگاه اعلام کرد: مذاکره با دنیزلی یک نمایش بود و حضور این مربی در تراکتورسازی منتفی شد. همچنین مسئولان تراکتورسازی چند روز روی گزینه یانال دستیار سابق دنیزلی جولان می‌دهند و بعد به سراغ گزینه ایرانی می‌روند.

او ادامه داد: مسئولان تراکتورسازی مدتی پیش با جواد نکونام به توافق رسیدند و حتی نکونام با بازیکنان مدنظر خود برای حضور در این تیم تبریزی مذاکره کرده است. همچنین هواداران تراکتورسازی مخالف جذب نکونام هستند و کمپین "نه به نکونام" تشکیل دادند.

انتهای پیام/  

آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تراکتورسازی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۵:۰۸ ۲۷ دی ۱۳۹۶
من پرسپولیسسسسسسسسسسسسسم
United States of America
ناشناس
۱۴:۲۴ ۲۷ دی ۱۳۹۶
انشالله تیم ملی ایران پیروز شود