سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان

خیز ذوب‌آهن برای نزدیک شدن به تیم‌های بالای جدول

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: قطعاً با سه امتیاز دیدار فردا هم می‌توانیم از پایین جدول خودمان را بِکنیم و هم به تیم‌های بالای جدول نزدیک شویم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی ذوب‌آهن - صنعت نفت آبادان، اظهار داشت: در مورد بازی فردا هم باید بگویم بازی سختی است، نه این بازی بلکه همه بازی ها دشوار است.

وی افزود: ذوب‌آهن دو بازیکن مصدوم داردکه احتمالاً به بازی فردا نمی‌رسند. با یارگیری‌هایی که کردیم و با نشاط و عزمی که در تیم به وجود آمده است، مهره‌های جایگزین تلاش می‌کنند، جایگزین مناسبی برای مصدومان باشند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان خاطر نشان کرد: مهاجمان صنعت نفت، مهاجمان خطرناکی هستند. اگر بتوانیم ارتباط خط هافبک  و مهاجمان این تیم را قطع کنیم، یقیناً به هدف‌مان خواهیم رسید اگر با همان کیفیتی که جلوی سپاهان بازی کردیم، مقابل صنعت نفت هم بازی کنیم ان‌شاءالله سه امتیاز را خواهیم گرفت.

قلعه‌نویی خاطرنشان کرد: در نیم‌فصل دوم با توجه به شرایطی که داریم، هر بازی برای‌مان حکم بازی نهایی را دارد. مقابل صنعت نفت اگر سه امتیاز را بگیریم به بالای جدول نزدیک‌می‌شویم. شرایط، شرایط حساسی است و ان‌شاءالله سه امتیاز بازی فردا می‌تواند کمک زیادی به ما بکند.

وی افزود: خوشبختانه در نیم‌فصل دوم نگرش تیم ذوب‌آهن عوض شده است. بازیکنانی هم که اضافه شدند در کنار بازیکنانی که هستند، واقعاً دارند به تیم کمک می‌کنند. به‌هرحال الان نشاط خوبی بر تیم‌مان حاکم است و امیدوارم نتایج خوبی کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در باره برنامه ریکاوری کارلوس کی‌روش برای بازیکنان ملی‌پوش، آن را به‌ضرر تیم‌های شهرستانی دانست و تصریح کرد:  معتقدم ریکاوری برای تیم‌های شهرستانی نه تنها مفید نیست، بلکه سَم است.

 

انتهای پیام/م

 

نشست خبری پیش از بازی ذوب‌آهن اصفهان - صنعت نفت آبادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار