فرمانده انتظامی خبرداد:

پایان فرار ۱۳ ماهه دو قاتل در چابهار

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از دستگیری دو قاتل فراری پس از ۱۳ ماه از وقوع جرم در یکی از روستا‌های این شهرستان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حیدر علی کیخای مقدم فرمانده انتظامی شهرستان چابهار گفت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی منجر به قتل پدر و پسری در یکی از روستا‌های شهرستان چابهار، رسیدگی به موضوع به طور ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی پس از چند ماه تحقیقات میدانی و نامحسوس هویت دو قاتل راشناسایی  و محل اختفای آن‌ها را که در یکی از روستا‌های شهرستان به صورت مخفیانه زندگی می‌کردند را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی در ادامه اظهار داشت: کاراگاهان پلیس با هماهنگی مراجع قضائی و رعایت حقوق شهروندیدر عملیاتی غافلگیرانه متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ کیخای مقدم بیان داشت: در بررسی‌های به عمل آمده توسط کارشناسان پلیس آگاهی در مورد قتل‌های انجام شده، قاتلان اعتراف و عنوان کردند با یک دستگاه موتورسیکلت در مسیر راه آن‌ها کمین و به محض اینکه دو مقتول که پدر و پسر بودند به ما رسیدند در حالی که هر دو مسلح به سلاح گرم بودیم با اسحله کلاش به سمت خودرو آن‌ها اقدام به تیر اندازی کردیم که منجر به قتل هر دو نفر آن‌ها شد.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار با اشاره به علت و انگیزه قتل که اختلافات خانوادگی از سوی دو قاتل عنوان شد، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.


انتهای پیام/ع

قاتلان فراری دستگیرشدند

برچسب ها: نیروی انتظامی ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار