مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان:

افتتاح پروژه درمانی تامین اجتماعی در همدان

مدیر درمان تامین اجتماعی از افتتاح چند پروژه درمانی تامین اجتماعی در همدان خبر داد

پروژه درمانی تامین اجتماعی در همدان افتتاح می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علیرضا صفری مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان با اشاره اقدامات صورت گرفته در حوزه تجهیزات بیمارستانی، اظهار کرد: قبلاً در این حوزه با مشکلات بسیاری مواجه بودیم در حالی اکنون تمام تجهیزات مورد نیاز بیمارستان‌ها و واحدهای درمانی به ‌روز شده است.

وی با بیان اینکه تمام تخت‌های بیمارستانی سازمان تامین اجتماعی در استان استاندارد شده است،افزود: سه سال پیش دستگاه سی تی اسکن برای بیمارستان آتیه خریداری و نصب شده و اکنون به بیماران در این زمینه خدماتی ارائه می‌شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان با اشاره به اینکه دستگاه MRI بیمارستان آتیه نصب شده و طی دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد،گفت: دستگاه سی تی اسکن شهرستان ملایر نیز راه‌اندازی شده و در حال حاضر خدماتی را به بیماران ارائه می‌شود اما در یک برنامه‌ای افتتاح رسمی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه درمانگاه  تامین اجتماعی شهرستان رزن نیز در ایام دهه فجر افتتاح خواهد شد، گفت: هتلینگ و انبار دارویی بیمارستان غرضی ملایر و اورژانس بیمارستان آتیه در ایام دهه فجر افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/ب

افتتاح پروژه درمانی تامین اجتماعی در همدان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.